Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Mám na svém účtu mimo jiné i službu, kterou využívala maminka mé manželky.(televize O2). Bohužel před rokem zemřela, takže jsem službu zrušil...
Zaplatili jsme všechny poplatky váznoucí na zařízení a ne malé, no do dnešního dne mi stále chodí k platbě asi 64Kč každý měsíc. Byl jsem 4x (opravdu 4x!!) na pobočce, aby se toto zrušilo. Marnost nad marnost. Vždy mi bylo řečeno že to už je poslední poplatek za set-top box a vše je vyřešeno. Nic se nezměnilo platební příkazy chodí vesele dál. Evidentně pravá ruka neví co dělá levá....Opravdu již na pobočku nepůjdu abych ZCELA ZBYTEČNĚ vystál hodinovou frontu a nic se nevyřešilo.
...
Otakar Zelenka
Jedná se o službu pro B. H. ...(JIŽ PŘES PUL ROKU ZRUŠENOU):-))
Zrušit!!
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti O2 Czech Republic a.s. (https://www.o2.cz/file_conver/616505/Vseobecne_podminky_poskytovani_sluzeb.pdf) bodu 11.15. platí, že úmrtím spotřebitele bude smlouva ukončena, přičemž je třeba toto úmrtí věrohodně doložit.
V tomto případě pozůstalý nejspíše již navštívil pobočku společnosti, doložil prostřednictvím úřední listiny úmrtí, takže smlouva měla být ukončena. Spotřebitel byl ujištěn, že je vše ukončeno. Podle § 430 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zastupuje při jednání navenek zaměstnanec společnost, takže jeho jednání je pro společnost závazné. Jestliže byla platba označena jako poslední, neměl by být spotřebitel nucen společností hradit další poplatky.
Protože se částka 64 Kč objevila ve vyúčtování, může jej spotřebitel reklamovat. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí nás, že musíte řešit tyto nepříjemnosti.
Abychom se v tomto případě mohli relevantně vyjádřit k případu a provést jeho prošetření, požádáme Vás o doplnění identifikačních údajů - celého jména majitele služeb, čísla jedné z využívaných služeb a data narození majitele služeb.
Doplnění lze provést zde do sekce neveřejných údajů nebo na e-mail info@o2guru.cz
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
***
Děkujeme stranám za součinnost.
Z důvodu ochrany osobních údajů byly informace od spotřebitele přesunuty do "referenčních údajů" a nejsou tak veřejně dostupné.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke konkrétnímu případu mohla vyjádřit.
Dobrý den,
děkujeme za doplnění údajů.
V případě, kdy jsou služby vedeny na jiného účastníka, než je přímo zemřelá osoba, tak se nejedná o rušení z důvodu úmrtí a probíhá zde standardní výpovědní proces.
Dle ověření Vašeho účtu, byla požadovaná služba zrušena na konci výpovědní lhůty, tj. 7. 12. 2022. Splátky, které byly s touto službou spojeny, byly zrušeny den po nahlášení výpovědi, tj. 8. 11. 2022. Tyto splátky byly následně doúčtovány ve vyúčtování v souladu s podmínkami a platným ceníkem služeb.
Pokračující splátky se týkají druhého set-top-boxu, který byl zakoupen v průběhu roku 2022 a byly vloženy na zákaznický účet (vyúčtování), který máte pojmenován po zemřelé osobě. Nadále se však jedná o splátky pod Vaší zákaznickou kartou.
V případě, že si přejete zrušit také tyto splátky a nechat si zbylé splátky doúčtovat pro jednorázové uhrazení ve vyúčtování, stačí nás kontaktovat na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost. Do e-mailu je nutné také vložit ověřovací údaje (datum narození majitele a číslo služby/zákaznického účtu).
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
V průběhu roku 2022 jsem zakoupil smart box a set-top-box na splátky, to souhlasí, ty patří k mému internetu a televizi. Ty jsou zobrazeny správně na mém účtu, tak to bylo nastaveno a toto platím ze svého účtu.
Tak, ale set-top-box, který je na podúčtu tedy Bronislava Huková, jsme nikdy žádný druhý neobjednávali, naopak se TATO SLUŽBA KE KONCI ROKU ZRUŠILA A DOPLATIL se původní STARÝ set-top-box jednorázově a další s tím spojené záležitosti.
TAKŽE OPAKUJI ŽÁDNÝ DALŠÍ SET-TOP-BOX si maminka mé manželky NEOBJEDNÁVALA.
A prosím konečně v tom udělejte pořádek a ZRUŠTE tu službu a neposílejte žádné další vyúčtování za nějaký nesmyslný DRUHÝ set-top-box...Tuto službu již platit NEHODLÁM, protože je ZRUŠENÁ a podúčet prosím smažte TEN JIŹ NEEXISTUJE!!!!!!!!
Nevím jak to mám ještě jinak napsat...
Dobrý den,
služby, včetně splátek set-top-boxu byly zrušeny, tak jako bylo požadováno v rámci řešeného úmrtí.
V roce 2022 došlo k zakoupení modemu na splátky dne 27. 5. 2022. Tyto splátky byly vloženy na Váš zákaznický účet. kdy se Vám splátky zobrazují na Vašem vyúčtování (99 Kč).
Set-top-box, který byl zakoupen na splátky byl však zakoupen v oddělené objednávce 25. 5. 2022, tedy o dva dny dříve. V případě, že v komunikaci s prodejcem nebylo specifikováno, na jaký zákaznický účet si přejete splátky set-top-boxu zřídit, byl zákaznický účet vybrán prodejcem.
Bohužel tak došlo k tomu, že splátky set-top-boxu, který máte ke své O2 TV, byly vloženy na zákaznický účet, kde byly vedeny rušené služby. Splácíte tak skutečně pouze modem a set-top-box k Vašim službám. Jen nastala situace, kdy máte modemu na svém vyúčtování a splátky set-top-boxu na druhém.
Chápeme, že tím došlo k nepřehlednosti situace, ale účtování je v pořádku. Není však možné technicky zajistit, aby se splátky Vašeho set-top-boxu přesunuly na Vaše vyúčtování. Lze pouze případné splátky Vašeho loni zakoupeného set-top-boxu zrušit a doúčtovat ve vyúčtování.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Aha, takže v tom případě budu muset set-top-box zaplatit najednou, aby podůčet zmizel? Nelze připočítávat každý měsíc ke splátce 1097Kč, 69Kč, aby to šlo platit najednou??
Dobrý den,
lze ponechat aktuální stav splátek, kdy budete hradit na základě příchozího vyúčtování u druhého zákaznického účtu nebo je možné splátky zrušit s doúčtováním zbývajících splátek ve vyúčtování.
Možnost úplného zrušení zákaznického účtu není, ale lze zákaznický účet přejmenovat. Stačí se přihlásit na PC na web www.mojeo2.cz, kde kliknete na Vyúčtování - nastavit vyúčtování - vyberete zákaznický účet a zde budete mít možnost Změnit, kde následně název změníte.
Můžete si tak tento zákaznický účet označit např. jako splátky set-top-boxu, aby to pro Vás bylo přehledné.
Pro případné dořešení zrušení splátek či jinou pomoc se s námi spojte přes e-mail info@o2guru.cz.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že společnost spotřebiteli vysvětlila, že účtování je nyní v pořádku a "služby, včetně splátek set-top-boxu byly zrušeny, tak jako bylo požadováno v rámci řešeného úmrtí," stížnost uzavíráme s dosažením dohody.