Počet nahlášených stížností: | 192 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosím Vás, jsem zoufalá, po vyřešení jedné stížnost Vámi, za což velmi děkuji, dnes mi do emailu přišlo vymáhání platby 2497 Kč za jakési členství 3měsíční v Seznamce pro seniory.
Já v této seznamce nebyla členem, dávala jsem si inzerát do Bazoše na doučování češtiny a na Hyperinzerci, takže stejný případ jako ten první.
Seznamovat se nechci a to jsem jim napsala, nic jim platit nebudu a na to vydírání, že když nezaplatím, předají do vymahačské firmě , bych musela kontaktovat právníka.
Jsem zoufalá, vyřízená, jsem v PN s těžkým astmatem a zánětem průdušek, sotva dýchám, chtěla jsem si přivydělat po uzdravení. Teď se mi děje toto. to je už je vážně moc.
Děkuji Vám za pomoc !!
S pozdravem
Mgr.Lenka Minaříková
Aby mi nepsali o dluhu, o členství, zablokovat tuto společnost.
|
Tweet |
Jestliže tak spotřebitelka ještě neučinila, dle našeho vyjádření v předchozí stížnosti s ID 66897, doporučujeme jí možný závazek preventivně vypovědět společně s žádostí o vymazání osobních údajů z databáze podnikatele. Mimo to je třeba písemně vůči společnosti taktéž namítat neplatnost možného závazku, jestliže společnost požaduje úhradu částky za členství.
Společnost musí prokázat, že smluvní závazek vznikl, přičemž v případě, že by byl účet založen jinou osobou, nebyla by spotřebitelka povinna částku platit. Vypovězení smlouvy spotřebitelkou nemá za následek uznání existence smluvního závazku (lze ji tedy i nadále rozporovat).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.