Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:192
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67029Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2023, před rokem

Mgr.Lenka Minaříková

Znění stížnosti

Prosím Vás, jsem zoufalá, po vyřešení jedné stížnost Vámi, za což velmi děkuji, dnes mi do emailu přišlo vymáhání platby 2497 Kč za jakési členství 3měsíční v Seznamce pro seniory.
Já v této seznamce nebyla členem, dávala jsem si inzerát do Bazoše na doučování češtiny a na Hyperinzerci, takže stejný případ jako ten první.
Seznamovat se nechci a to jsem jim napsala, nic jim platit nebudu a na to vydírání, že když nezaplatím, předají do vymahačské firmě , bych musela kontaktovat právníka.
Jsem zoufalá, vyřízená, jsem v PN s těžkým astmatem a zánětem průdušek, sotva dýchám, chtěla jsem si přivydělat po uzdravení. Teď se mi děje toto. to je už je vážně moc.
Děkuji Vám za pomoc !!
S pozdravem
Mgr.Lenka Minaříková


Požadované řešení

Aby mi nepsali o dluhu, o členství, zablokovat tuto společnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2023 13:49, před rokem

Jestliže tak spotřebitelka ještě neučinila, dle našeho vyjádření v předchozí stížnosti s ID 66897, doporučujeme jí možný závazek preventivně vypovědět společně s žádostí o vymazání osobních údajů z databáze podnikatele. Mimo to je třeba písemně vůči společnosti taktéž namítat neplatnost možného závazku, jestliže společnost požaduje úhradu částky za členství.

Společnost musí prokázat, že smluvní závazek vznikl, přičemž v případě, že by byl účet založen jinou osobou, nebyla by spotřebitelka povinna částku platit. Vypovězení smlouvy spotřebitelkou nemá za následek uznání existence smluvního závazku (lze ji tedy i nadále rozporovat).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.