Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#6704Pronájem modemu a set top boxu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2015, před 10 lety

Bara Hlizova

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych se zeptat proč když mám.smlouvu O2 TV a internet na rok je pronájem zařízení na dva roky? Teď mi končí smlouva a prodlužovat sem ji opravdu neměla v plánu jelikož mě ty neustále výpadky internetu a TV už nebaví tak navíc ještě platím víc než sem původně měla. Bylo mi řečeno že jestli nechci prodlužovat smlouvu musím zaplatit 2000Kč za celý rok set top boxu a modemu který už nebudu využívat. Jako to si děláte legraci??


Požadované řešení

Nebudu platit za věci které nepouzivam


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2015 15:59, před 10 lety

Z uvedených skutečností lze dovodit, že spotřebitel měl platby za modem a set top box rozložené poměrně do 24 měsíců. Nejedná se však zřejmě o pronájem těchto zařízení, ale o jejich odkup formou měsíčních splátek v rámci vyúčtování poskytovaných služeb. V případě zrušení prolongace smlouvy a následného vypovězení smlouvy se tak všechny neuhrazené platby stávají splatnými.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2015 19:08, před 10 lety

Hezký den,

jak již bylo uvedeno zástupci dTestu, také se domnívám, že nešlo o pronájem, ale o rozložení celkové ceny do měsíčních splátek. V případě zrušení služby dříve, než je zboží splaceno, je zapotřebí zbývající neuhrazenou část plateb zaplatit najednou s posledním vyúčtováním.

Jestliže zaznamenáváte výpadky na vaši službě, ráda ji pro vás prověřím, budu však potřebovat číslo přípojky, popis potíží a kontakt, na kterém vás budou moci zastihnout naši technici.

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2015 12:27, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2015 09:03, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.