Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, chtěla bych se zeptat proč když mám.smlouvu O2 TV a internet na rok je pronájem zařízení na dva roky? Teď mi končí smlouva a prodlužovat sem ji opravdu neměla v plánu jelikož mě ty neustále výpadky internetu a TV už nebaví tak navíc ještě platím víc než sem původně měla. Bylo mi řečeno že jestli nechci prodlužovat smlouvu musím zaplatit 2000Kč za celý rok set top boxu a modemu který už nebudu využívat. Jako to si děláte legraci??
Nebudu platit za věci které nepouzivam
|
Tweet |
Z uvedených skutečností lze dovodit, že spotřebitel měl platby za modem a set top box rozložené poměrně do 24 měsíců. Nejedná se však zřejmě o pronájem těchto zařízení, ale o jejich odkup formou měsíčních splátek v rámci vyúčtování poskytovaných služeb. V případě zrušení prolongace smlouvy a následného vypovězení smlouvy se tak všechny neuhrazené platby stávají splatnými.
Hezký den,
jak již bylo uvedeno zástupci dTestu, také se domnívám, že nešlo o pronájem, ale o rozložení celkové ceny do měsíčních splátek. V případě zrušení služby dříve, než je zboží splaceno, je zapotřebí zbývající neuhrazenou část plateb zaplatit najednou s posledním vyúčtováním.
Jestliže zaznamenáváte výpadky na vaši službě, ráda ji pro vás prověřím, budu však potřebovat číslo přípojky, popis potíží a kontakt, na kterém vás budou moci zastihnout naši technici.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.