Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67041Zabrané místo někým jiným

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2023, před rokem

Nina Batečková

Znění stížnosti

Koupila jsem si místenku na Idos s tím že ve všech čtyřech sedadlech nikdo nesedí a měla jsem sedadlo do uličky. Nastoupila jsem do vlaku a 3 místa včetně mého byly zabrané neslušými lidmi, kteří měli údajně stejná místa jako já a situaci vyřešili tak že mi uvolňili místo u okna na opačné straně od jejich věcí abych si mohla sednou vedle starého smradlavého muže dvakrát tak mé velikosti, sedla jsem si na 5 minut a pak se s úzkostí zvedla a šla na opačnou stranu vlaku, jakmile přišel stevard kontrolovat jízdenky tak jsem mu tuto situaci řekla a nechal mě na místě na které jsem si sedla ale situaci nějak více neřešil jakoby to byla normální záležitost.


Požadované řešení

Při takové chybě Regiojetu by měli cestujícího zadarmo s omluvou přeřadit do lepší třídy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2023 14:47, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 11:19, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 15:57, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.