Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Koupila jsem si místenku na Idos s tím že ve všech čtyřech sedadlech nikdo nesedí a měla jsem sedadlo do uličky. Nastoupila jsem do vlaku a 3 místa včetně mého byly zabrané neslušými lidmi, kteří měli údajně stejná místa jako já a situaci vyřešili tak že mi uvolňili místo u okna na opačné straně od jejich věcí abych si mohla sednou vedle starého smradlavého muže dvakrát tak mé velikosti, sedla jsem si na 5 minut a pak se s úzkostí zvedla a šla na opačnou stranu vlaku, jakmile přišel stevard kontrolovat jízdenky tak jsem mu tuto situaci řekla a nechal mě na místě na které jsem si sedla ale situaci nějak více neřešil jakoby to byla normální záležitost.
Při takové chybě Regiojetu by měli cestujícího zadarmo s omluvou přeřadit do lepší třídy
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.