Společnost


BONAMI.CZ, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67044Doruceni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2023, před rokem

Barbora Danihelova

Znění stížnosti

Dobry den.
Objednavku mam na pobocke, vcera 14.5 mi prisiel email ze bude ulozeny este jeden pracovny den. Pridem a pani mi povie ze vcera bol poslany naspet ? Tak ma to nejaky zmysel ?alebo len tahate zbytocne ludi na pobocku aby sa prisli pozret ?nechapem to, mate nejake vysvetlenie ?dost ma to nastvalo, pretoze ma nebavi chodit 5 km zbytocne aby bola pani na predajni chytra jak radio ale nepomohla mi nijak. Danihelova


Produkt

Sala


Požadované řešení

Spravne informace, prestante zavadzať ludi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2023 15:12, před rokem

Spotřebitel by měl být ze strany prodávajícího řádně o doručení a možném vyzvednutí zboží informován. Pokud prodávající porušil stanovenou dobu vyzvednutí, bude následné doručení pro spotřebitele bezplatné.

Jestliže spotřebitel v důsledku špatné informace od společnosti dorazil na pobočku, i když zboží již bylo poslané nazpět, mohl by po společnosti požadovat náhradu škody, která mu touto cestou na pobočku vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 11:20, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 16:03, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.