Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
Objednavku mam na pobocke, vcera 14.5 mi prisiel email ze bude ulozeny este jeden pracovny den. Pridem a pani mi povie ze vcera bol poslany naspet ? Tak ma to nejaky zmysel ?alebo len tahate zbytocne ludi na pobocku aby sa prisli pozret ?nechapem to, mate nejake vysvetlenie ?dost ma to nastvalo, pretoze ma nebavi chodit 5 km zbytocne aby bola pani na predajni chytra jak radio ale nepomohla mi nijak. Danihelova
Sala
Spravne informace, prestante zavadzať ludi
|
Tweet |
Spotřebitel by měl být ze strany prodávajícího řádně o doručení a možném vyzvednutí zboží informován. Pokud prodávající porušil stanovenou dobu vyzvednutí, bude následné doručení pro spotřebitele bezplatné.
Jestliže spotřebitel v důsledku špatné informace od společnosti dorazil na pobočku, i když zboží již bylo poslané nazpět, mohl by po společnosti požadovat náhradu škody, která mu touto cestou na pobočku vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.