Společnost


Česká kancelář pojistitelů

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67047Neoprávněná výplata pojistného plnění z mé pojistky odpovědnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2023, před rokem

Rene Theuer

Znění stížnosti

Dobrý den
Již více jak týden řešíme problém s Kooperativou , ohledně pojistné události která se stala 28.3. 2022 jednalo se o dopravní nehodu a z mého pojistného plnění byly vyplaceny peníze které být vyplaceny neměli .

Dle rozhodnutí Krajského uřadu MSK v Ostravě byla vina ze 100% na straně Pana Gebaunera který mě naboural .

Pojišťovna se přiklání k 50/50 škodě která byla rozhodnuta v Hlučíně po Odvolaní na Krajský uřad MSK v Ostravě bylo řízení proti mé osobě zrušeno a zastaveno .

Byl jsem s manželkou tohle řešit osobně na pobočce Kooperativy a řekli nám že tuhle chybu opraví ale nestalo se a poslali nám další Korespondenci ke škodě . Celou věc jsme předali našemu právnímu zástupci který měl na starost i celou nehodu .

Níže vam zasílam Korespondece z kooperativy a rozhodnutí Krajského uřadu MSK o mé nevině.

Theuerovi


Produkt

Neoprávněná výplata pojistného plnění z mé pojistky odpovědnosti


Požadované řešení

Prošetření Kooperativy a postupu jejich Likvidátorů , ať tohle nemusí řešit více lidí .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2023 10:20, před rokem

Šetření pojišťovny je v případě vzniku pojistné události nezávislé na šetření Policie ČR. Pokud však bylo Policií shledáno, kdo je viníkem nehody, měla by pojišťovna k tomuto přihlédnout.

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

Spotřebitel se může také obrátit na soud v místě sídla pojišťovny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 13:22, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 16:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.