Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dnes kolem 11 hodiny my volali ze společnosti Der Touristik,že jsem si přes webový portál objednala zájezd a mám zaplatit zálohu nebo stornopoplatek. Žádný zájezd jsem si neobjednala, ale pani stále tvrdí, že ano že 11.5.potvrdila sms,.když jsem ji řekla, ať to zruší, že jsem si nic neobjednávala neustále mi arogantně říkala a pak psala ať zaplatím zálohu. Nikdy se mi toto nestalo.Žádnou mailovou korespondenci nebo potvrzeni neposlala a ani pani nemá.Pořád trvdu, že jsem potvrdila nějakým kodem
Celá věc je velmi nepříjemná.Dávejte si prosím na tuto firmu pozor. Budu muset vše řešit přes svého právníka.když
neobjednáný zájezd
zrušení neobjednaného zájezdu
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nevznikl, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
V tomto případě tedy spotřebiteli doporučujeme, aby se obrátil na společnost s žádostí o prokázání, že si zájezd skutečně objednal.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.