Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
žádal jsem Regiojet o kompenzaci za zrušení spoje z Vídně Schwechat do Vídně hlavního nádraží, následného 25 minutového zpoždění a za změnu vagónu. Vyhověli pouze stížnosti s proplacením jízdenky OBB, kterou jsem využil z letiště na hlavní nádraží. Žádal jsem však i kompenzaci za zpoždění a změnu vagonu, popř. slevu z jízdného neboť jsem zaplatil plnou cenu, ale nemohl jsem spoj využít v celém rozsahu. Pokud se společnost vyjádřila odmítavě, na koho se dále obrátit?
Děkuji
Číslo jízdenky 5576764384
Kompenzace za zpoždění a změnu vagonu, nejen za jízdenku z letiště na hlavní nádraží.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
V tomto případě se jeví jako nejvhodnější nárok sleva z jízdného.
Práva cestujících v železniční dopravě jsou regulována evropským nařízením. Při zpoždění vlaku je povinnost vyplácet kompenzaci v případě, že zpoždění dosahuje alespoň 60 minut. Více informací ohledně kompenzace za zpoždění u společnosti RegioJet nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.
Užitečné informace je možné nalézt také v našem článku (zde: https://www.dtest.cz/clanek-9707/naroky-cestujicich-pri-zpozdeni-vlaku-a-neposkytnuti-sluzby).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.