Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
15.5. 2023 jsme objednali zájezd na Fuerteventuru. Vše vyplnili a vygenerovali variabilní symbol (číslo zájezdu). Dostali jsme k platbě možnosti vybrat si ze dvou bankovních účtů a celkovou cenu zájezdu včetně V.S. Platili jsme online na účet bance 5500 (která umožňuje online platbu) večer ve 22.00 hodin. Druhý den dopoledne volala manželka do Čedoku a ověřovala si, zda s námi počítáte. Paní Zemanová jí řekla, že zájezd nemáme zaplacený a nehodlala si ověřit platbu přímo na účtu Čedoku. Já jsem byl v té době mimo počítač v autě a nemohl jsem okamžitě poslat potvrzení z banky.
Zhruba po hodině jsem potvrzení odeslal na email paní Zemanové a vzápětí mi přišel email od pana Kozla, že nás v "platbě" předběhl jiný zákazník a zájezd jste nám tímto prodali před nosem i když naše peníze ležely na vašem účtu již od předcházejícího večera.
Toto jednání pociťujeme jako velmi neseriozní a neprofesionální.
Žádná omluva od pana Kozla ani od ostatních. Těch urgujících telefonů bylo mnoho a pouze jediný váš zaměstnanec se omluvil a to byla slabá náplast na naše zklamání, zvlášť když nám každý vysvětloval, že jsme "zplatili pozdě".
Jak je u vás propojen systém objenávek s jednotlivými bankovními účty nás, jako zákazníky nezajímá. To je váš problém, ale zjevně nefunguje ideálně.
Manželka je nepopsatelně zklamaná a já jsem se při telefonátech nekolikrát musel rozčílit nad výroky typu je rozdíl mezi plabou pomocí karty a platbou online bankovním převodem.
Prosím vysvětlete pracovníkům Čedoku, nějakým interním sdělením, že obě platby probíhají okamžitě!
S manželkou jsme přesvědčeni, že by bylo na místě se omluvit a při dalším zájezdu nám poskytnout patřičné cenové zvýhodnění.
To se vám určitě zase vrátí, neboť s vámi zatím cestujeme více, než často.
S pozdravem Miloslav Krejza tel.:***
Viz popis stížnosti
Omluva a nabídka cenové kompenzace.
Zájez jejiž beznadějně prodán a nic jiného není na místě.
|
Tweet |
Je běžné, že při rezervaci zájezdu dostane spotřebitel určitou lhůtu, ve které je třeba zájezd (nebo jeho část) zaplatit. Pokud v této lhůtě zájezd zaplacen nebude, je zájezd vrácen zpět do nabídky dostupných zájezdů a mohou si jej tak zarezervovat jiní zákazníci.
Pokud však došlo k objednávce a byla požadována platba ve stejný den, přičemž spotřebitel zaslal potvrzení o odeslání platby, domníváme se, že zrušení smlouvy nebylo v souladu s právními předpisy. Spotřebitel tedy může trvat na plnění smlouvy, případně na její srovnatelné náhradě.
Při platbě bankovním převodem platí, že pokud spotřebitel zasílá peníze z banky která se shoduje s tou, na kterou jsou peníze zasílány, jsou peníze zpravidla přepsány okamžitě (pokud není nastaveno něco jiného). V opačném případě je možné, že připsání platby trvá déle. Ve většině případů však dojde k připsání následující pracovní den.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.