Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Zdravím dnes dne 16.05.2023 jsem jel autobusem s číslem "405" ve 21:21 ze železniční stanice havířova s tím, že pojedu na obránců míru kde jsem měl být v 21:23 s tím, že řidič viděl, že nikdo nevystupoval tak se rozhodl, že si zatočí rovnou na školní a přeskočí jak obránců míru tak vsuvky, tak jsem já a ještě jedna cestující byly "nuceni" vystoupit tedy na školní jelikož zpátečku by už nehodil. Normálně bych nad touto situací mávl rukou, ale čekal jsem přes 13 minut na autobus s tím, že pojedu co nejblíže k domu jelikož v tuto hodinu venku prší a to opravdu dost.
Minimálně upozornit řidiče, že pokud se nepopletl, tak že nezáleží na hodině a všechny zastávky jsou důležité!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.