Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67108Storno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2023, před rokem

Petra Latečková

Znění stížnosti

Dobrý den.Mám takový problém.Máme zaplacení zajet na 27.5.do Egypta pro 6 lidí.Moji rodiče mi dělají problémy a potřebují zrušit jeden pokoj.A vy chcete takové poplatky že mi je zrušite že smlouvy?.Oni jenom chcou jít na cestovkou Exi tour na pobočku a chcou stejní termín jen jiní hotel.Prosim dá se stín něco udělat ať neplatil takový velký poplatek když si ten zájezd zaplatí jen za pobočce???? Můžete se mi prosím ozvat na číslo **.Dekuji Latečková


Produkt

***


Požadované řešení

Zájest


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2023 09:05, před rokem

V daném případě by zřejmě došlo odstoupení od původní smlouvy (částečně) a uzavření smlouvy nové.

Od smlouvy o zájezdu může spotřebitel odstoupit vždy. Podle § 2533 odst. 2 platí, že pokud bylo ujednáno odstupné (stornopoplatky), musí být jeho výše přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Pokud odstupné ujednáno nebylo, odpovídá jeho výše ceně zájezdu snížené o úspory nákladů a o příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost zákazníka pořadatel výši odstupného odůvodní.

Výše odstupného je přitom uvedena v obchodních podmínkách společnosti.

V podmínkách společnosti je také uvedeno, že spotřebitel má možnost prokázat, že přiměřená částka náhrady, která společnosti náleží, je podstatně nižší než požadovaná výše odškodnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 13:05, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 16:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.