Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67109Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2023, před rokem

Katerina Kelerová

Znění stížnosti

Chtěla bych podat stížnost na řidiče číslo 10063,Spoj Linky číslo 874451/38 dnes 17.5.2023 v čase 11:26 měl autobus zpoždění na místě měl být 11:22 o zpoždění nejde spíš o chování řidiče,když mu říkám že chci platit odiskou tak měl problém,když mu říkám zda mám ještě přiložit musel se ptát kolegy,který seděl na sedadle ten byl nepříjemný a vulgární takové chování jsem snad ještě nezažila. Řidič nekoukal na cestu,vybavoval se,neustále mu to cukalo,nedodržoval rychlost,brzdil tak,že lidé malem spadli na zem. S ostatními cestujícími jsme se bavily,že jde poznat,že nemá dlouho řidičský průkaz a učí se na lidech..měl by jezdit s traktorem a ne autobusem plných lidi.. trvám na řádném proškolení řidiče a na slušném chování..


Produkt

Spoj číslo 874451/38


Požadované řešení

Řádné proškolení řidiče,nejlépe v autoškole. A naučit vaše řidiče slušného chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2023 09:00, před rokem

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 13:05, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 16:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.