Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
DOBRÝ DEN.
VELICE BY MĚ ZAJÍMALO JAK JE MOŽNÉ,ŽE PŘI AKČNÍ CENĚ UVEDENÉ V NABÍDCE NÁM NA POKLADNĚ TIPUJI CENU BĚŽNOU ?!!!
TAKOVÝM ZPUSOBEM NÁS OKRADLI O 72, KČ A NEBYLO TO POPRVÉ A NESTALO SE TO POUZE NÁM. JAK JE MOŽNÉ,ŽE MÍSTO OMLUVY SE PERSONÁL POHRDAVĚ OTOČÍ A ODEJDE?
JAK JE MOŽNÉ,ŽE V PENNY MARKETECH V AKCÍCH JSOU DVĚ ROZDÍLMÉ CENY? NAPŘ. V PENNY V OSTRAVĚ SÝRY V AKCI JSOU AŽ O DVĚ KORUNY LEVNĚJŠÍ NEŽ V PENNY V RYCHVALDĚ? MYSLÍME,ŽE CENY BY MĚLY BÝT STEJNÉ !
JAK JE MOŽNÉ,ŽE V JINÝCH PRODEJNÁCH PENNY VŠE FUNGUJE A V PENNY V RYCHVALDU NE?
KAŽDOPÁDNĚ TOTO OKRÁDANÍ A LŽIVÉ INFORMACE O CENÁCH NEBYLO POPRVÉ TENTO PROBLÉM SE NÁM UŽ STAL NĚKOLIKRÁT A VÍM,ŽE NEJSME JEDINÍ. JELIKOŽ NENÍ NIKDE ŽÁDNÁ KNIHA STÍŽNOSTÍ V DNEŠNÍ DOBĚ BYLI JSME NUCENI SI STĚŽOVAT TOUTO CESTOU.
POKUD TOTO LŽÍVÉ INFO O CENÁCH BUDE I NADÁLE POKRAČOVAT BUDEME NUCENI TO NAHLÁSIT NA ČOI!!
ZBOŽÍ V AKCI BYLO TIPOVÁNO ZA BĚŽNOU CENU. LŽIVÉ INFORMACE SPOTŘEBITELI.
BYLO BY VHODNÉ,KDYBY LŽÍVÉ A NEPRAVDIVÉ CENY PRODUKTU BYLY UVEDENÉ NA PRAVOU MÍRU. NÉ V NEPROSPĚCH SPOTŘEBITELE.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.