Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#67131Chyby v programu O2 televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2023, před rokem

Ing. Václav Kopřiva

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám O2 televizi asi dva roky. Občas trochu zamrzla, asi to bylo spíš slabým internetem, bydlíme v Praze-Michli a internetové připojení se zlepšilo teprve nedávno.
Velká nespokojenost vypukla doma teprve po povinném nainstalování nového programu pro televizi O2. Byl jsem si stěžovat na pobočce O2. Tam mi pracovníci řekli, že to vědí, jen s tím nemohou nic dělat. Shodl jsem se s nimi, že to celé programoval nějaký začátečník, nejspíš začínající programátor, asi synovec někoho z vedení. Jinak by to nemohlo projít do ostrého provozu.

Výčet chyb:
Při přehrávání staršího pořadu, přehrávání "koktá". Během pořadu se přehrávání ne cca 1-2 vteřiny zastaví, o tento čas se vrátí a pořad pokračuje. Myslím, že to způsobuje změna přehrávaného programu na pozadí. Ale nevím to jistě. Pokud chci přes EPG spustit program, který ve skutečnosti začal o několik minut dříve, neuvidím původní začátek. Před nastavený čas v EPG se nedá vrátit. Jediná možnost je spustit předchozí pořad a ten skoro celý přeskákat, Nejlépe je to vidět na ČT24 u pořadu Interwiev, který pravidelně začíná o několik minut dříve. Pokud se něco podobného stane u detektivky na Primě, tam předchozí program nepřeskáču, tak nevidím začátek. Na Primu ale koukám minimálně, nemám rád reklamy. Za to O2 nemůže.
Pokud chci přehrávání zastavit, musím tlačítko STOP stisknout dvakrát. Jinak program pokračuje dál. Když ho chci opět spustit, opět musím stisknout dvakrát. Pokud mi to hned nedojde, tak třikrát. Když chci přeskákat reklamu nebo vybraný pořad začal později, než určilo EPG, přeskakuji často. Opět první stisknutí nic neudělá, musí se opakovat. Pokud přeskakuji několik minut, nesmím tlačítko pro pohyb držet dlouho, přeskakování se "splaší" a musím pak zase vracet. 16 nebo 20 stisků po sobě je otravné. Po přeskákáni se musí opět dvakrát stisknout STOP
Další věc, která vadí je pořadí programů při výběru jednoho z mnoha. V minulé verzi jsem si přerovnal pořadí programů tak, jak mi pro běžné používání vyhovovalo, Např. skupina ČT, skupina Nova, Prima atd. V současném programu to nejde a podle čeho jsou programy seřazeny nemá logiku. ČT1 - 1. ČT2 2. ČT24 17, ČT ART 99. Totéž platí pro vše ostatní. Vydávejte alespoň na Internetu očíslovaný seznam, který si vytisknu a dám k televizi.
Poslední připomínka, za kterou možné nemůže O2 ale špatné připojení k Internetu. Jednou až dvakrát týdně musím set top box restartovat, protože mi prostě zamrzne. Údajně nám snad v budoucnu mají dělat světlovodné kabely, tak by tento problém odpadl.

Děkuji předem za odstranění závad.

Ing. Václav Kopřiva
***


Požadované řešení

Opravit program


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2023 10:14, před rokem

Jestliže služba neodpovídá kvalitou, je možné ji reklamovat. Spotřebitel by v případě uznání reklamace mohl požadovat zejména dodání služby bez vad.

Pokud na základě vady nemůže spotřebitel službu využívat, může reklamovat vyúčtování a domáhat se přiměřené slevy (za dny, kdy nemohl službu využít).

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2023 12:11, před rokem

Dobrý den,

časový rozvrh i obsah nám dodává dodavatel dané stanice a občas se může stát, hlavně ve večerních hodinách, že dojde k posunu, protažení vysílání některého z předchozích pořadů vlivem reklamy nebo u sportovních přenosů nastavením času hry apod. a díky tomu dojde k posunu rozvržené časové dotace i pro následující vysílaný obsah. V případě, že k tomuto dojde, stačí si vyhledat následující pořad nebo film, který na vámi sledovaný dle programu navazuje a ve sledování pokračovat, případně opačně, najít si program předchozí, pokud pořad začal dříve.

V případě, že ovladač nereaguje ihned, doporučíme kontrolu stavu baterií, případně jejich výměnu. Pokud by stav trval i po výměně baterií, vyzkoušejte také restart set-top-boxu, případně lze ovladač reklamovat na prodejně O2.

Seznam kanálů (Výchozí řazení TV kanálů), který pravidelně aktualizujeme, lze nalézt v sekci Ostatní dokumenty na odkaze zde https://www.o2.cz/osobni/ceniky-a-dokumenty

Pokud budou jakékoli další potíže, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese info@o2guru.cz.

S pozdravem

Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 12:35, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2023 02:42, před rokem


Ing. Václav Kopřiva

Dobrý den.
Stížnost na nekvalitní program trvá. Zatím došlo k jediné úpravě. Pro zastavení přehrávání programu není nutno tlačítko STOP stisknout dvakrát. Vaše rada o přehrávání programu, který začal dříve než byl původní odkaz v EPG je samozřejmá, pokud se nedíváte na programy PRIMA. Odkoukat hodinu a půl minulého programu, abych viděl začátek detektivky je někdy nadlidský úkol. To rači neuvidím, koho zabili, jen kdo to udělal. Restart set-top-boxu dělám nejméně obden, jinak se spousta programů z dřívějšího času nedá spustit. Ještě jedna drobnost. Dříve fungovalo tlačítko TV na ovladači tak, že jsem se vrátil na poslední spuštěný pořad. V současné verzi se po stisku EPG normálním způsobem na sledovaný program nevrátím. Prosím, opravte to do původního stavu. Samozřejmě, zbytek ovládání taky.
Děkuji.
Ing. Václav Kopřiva
Michelská 44
Praha 4

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2023 11:52, před rokem

Dobrý den,

děkujeme za reakci. Pro možnost konkrétního prověření a řešení požádáme o doplnění popisu závad společně s číslem služby a datem narození majitele, na adresu info@o2guru.cz. Následně s Vámi situaci budeme řešit.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2023 17:20, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 17:36, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.