Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#67134Zboží v akci nebylo již ráno dostupné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2023, před rokem

Tomáš Starý

Znění stížnosti

Dobrý den, včera ráno jsem na pobočce Kaufland Poděbrady přišel brzo ráno ještě před otevřením, abych si mezi prvníma mohl zakoupit Japonskou vrbu, která měla být od toho dne (17.5.2023) v akci. Jaké bylo mé překvapení, když jsem žádnou na prodejně nenašel. Prodavačky u květin mi jen řekli, že prý byl o ně velký zájem a už se den před tím všechny prodaly - prosím vás, co je tohle za nesmysl, když v akci měly být teprve od středy 17.5.2023? Já chápu, že se akční zboží může vyprodat dřív, proto jsem si taky přivstal a šel tam ráno na 7:00, ale nemůžete přece avizované zboží v akci prodat ještě dřív než akce začne! Tento přístup se mi nelíbí a spíš mám pocit, že zboží si rozebraly prodavačky ještě před otevřením prodejny - kdyby aspoň jednu nechaly pro zákazníky, neřeknu nic, ale tohle mě naštvalo.


Produkt

VRBA JAPONSKÁ Hakuro Nishiki za 239,90 - Platnost akce je 17. 5. - 23. 5. 2023.


Požadované řešení

Poučit personál


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2023 10:19, před rokem

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2023 15:43, před rokem

Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 12:36, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 23:31, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.