Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, včera ráno jsem na pobočce Kaufland Poděbrady přišel brzo ráno ještě před otevřením, abych si mezi prvníma mohl zakoupit Japonskou vrbu, která měla být od toho dne (17.5.2023) v akci. Jaké bylo mé překvapení, když jsem žádnou na prodejně nenašel. Prodavačky u květin mi jen řekli, že prý byl o ně velký zájem a už se den před tím všechny prodaly - prosím vás, co je tohle za nesmysl, když v akci měly být teprve od středy 17.5.2023? Já chápu, že se akční zboží může vyprodat dřív, proto jsem si taky přivstal a šel tam ráno na 7:00, ale nemůžete přece avizované zboží v akci prodat ještě dřív než akce začne! Tento přístup se mi nelíbí a spíš mám pocit, že zboží si rozebraly prodavačky ještě před otevřením prodejny - kdyby aspoň jednu nechaly pro zákazníky, neřeknu nic, ale tohle mě naštvalo.
VRBA JAPONSKÁ Hakuro Nishiki za 239,90 - Platnost akce je 17. 5. - 23. 5. 2023.
Poučit personál
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.