Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
v pondělí 15. 05. jsem se s manželem vrátila z pobytového zájezdu do Jordánska hotel Tala bay Agaba.
Byli jsme velmi nespokojeni se slečnou delegátkou. V. J. nebyla vůbec připravená na dotazy ohledně zájezdů do Petry. Ani její chováni neodpovídalo tomu, jak by se měl člověk, kterého cestovní kancelář vyšle poskytovat služby lidem, kteří zaplatili peníze za zájezd. Hodně účastníků mělo stejný dojem, nevím kolik si bude stěžovat, ale určitě nebudeme sami.
Doufám, že ostatní Vaši delegáti nejsou stejní a že chování jedné z nich se nebude odrážet v počtu lidí, kteří si u Vás zaplatí dovolenou.
S pozdrave manželé Jarka a Jan Kovaříkovi
K řešení situace se musí vyjádřit Vaše společnost.
|
Tweet |
Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby jiné osoby (§ 2542 občanského zákoníku).
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nicméně jelikož by delegát měl být spotřebitelům k dispozici, je možné jeho služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.