Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#67174Chybně namarkovaný artikl

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2023, před rokem

Karel Hromek

Znění stížnosti

Dobrý den,
ode dne 30. 04. 2023 řeším se společností Lidl Česká republika v.o.s. chybně namarkovaný artikl, jež jsem nezakoupil, když jsem projížděl Poličkou a stavil se v jejich prodejně na nákupu.

Vyměnil jsem si s jejich zákaznickým servisem několik e-mailů, kdy mi byla nabídnuta dárková poukázka ve výši 100,- Kč na další nákup. S výší kompenzace jsem nesouhlasil, jelikož nebyla dostatečná oproti tomu, kolik jsem na věci strávil času, abych vyřešil chybu prodejce.

Nešlo o zmíněnou částku, jež mi chybně namarkovali, avšak o princip a řádnost odváděných úkonů prodejcem a jeho zaměstnanci, jež do dne 20. 05. 2023 nezaslali ani dárkovou poukázku, ani nepoukázali peníze na můj bankovní účet, jež jsem sdělil či situaci jinak neřešili.

Děkuji, Hromek


Požadované řešení

Zaslání dárkové poukázky ve finanční výši, jež odpovídá času stráveném na řešení pochybení prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2023 15:46, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2023 11:57, před rokem

Dobrý den, pane Hromku. Pokud Vám nebyla zaslána slibovaná dárková poukázka, doporučujeme Vám, obrátit se na náš zákaznický servis opětovně. Kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.5.2023 20:47, před rokem


Karel Hromek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
dnes mi před reakcí Lidlu na tuto stížnost přišel email od zákaznického servisu s informací, že mi vrací částku za chybně markovaný artikl a zasílají dárkovou poukázku.
Situaci tedy společnost sice vyřešila k mojí spokojenosti, avšak až po měsíci několika komunikaci a ještě výše pracovník společnosti reaguje ve smyslu, že moji stížnost sám řešit nebude a ať se obrátím na zákaznický servis místo toho, aby tuto stížnost na ně eskaloval a pokusil se nastalou situaci vyřešit. Tím pádem na toto nemusel vůbec reagovat, jelikož nebyl nápomocen a evidentně společnosti už ani platforma VaseStiznosti, která je slušná, nepomůže.