Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#67178Zavřeno pro vstup před koncem otevíracích hodin

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2023, před rokem

Pavel Blažíček

Znění stížnosti

Dobrý den, upozorněte prosím vaše zaměstnance,(jde o více poboček) že máte li na dveřích napsáno otevírací dobu do 20 hodin, neznamená to že bude prodejna uzavřena pro vchod s několika minutovým předstihem tak jako se mi to stalo dnes 19.5. v Novém Strašecí. Děkuji za pochopení.
p.vedouci jsem na problém upozornil a omluvila se i s tím, že o tom neví.
Blažíček


Požadované řešení

Upozornit na pobočkách protože je to všeobecně nešvar českých obchodů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2023 08:06, před rokem

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2023 14:06, před rokem

Dobrý den,pane Blažíčku, děkujeme Vám za upozornění. Upozornění do prodejny předáme. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2023 11:56, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:00, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.