Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, upozorněte prosím vaše zaměstnance,(jde o více poboček) že máte li na dveřích napsáno otevírací dobu do 20 hodin, neznamená to že bude prodejna uzavřena pro vchod s několika minutovým předstihem tak jako se mi to stalo dnes 19.5. v Novém Strašecí. Děkuji za pochopení.
p.vedouci jsem na problém upozornil a omluvila se i s tím, že o tom neví.
Blažíček
Upozornit na pobočkách protože je to všeobecně nešvar českých obchodů.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Dobrý den,pane Blažíčku, děkujeme Vám za upozornění. Upozornění do prodejny předáme. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.