Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jel jsem 19.5.2023 linkou Č.16 ve 22:47 od zastávky Litvínovice, Mokré točna do Litvínovice. Když jsem chtěl nastoupit řidič mi zavřel přímo u nosu dveře, čekal jsem že je ještě otevře, ale to se nestalo.. Když autobus odjížděl běžel jsem na zastávku, která byla asi necelých 50 m vzdálena.. Na zastávku jsem doběhl opět řidič zavřel dveře, když jsem u nich přímo stál!!!! Toto jednání považuji za nepřípustné a chci, aby byla věc prošetřena, případně chci, aby řidič dostal pokárání. Děkuji.
Prošetření události, pokárání řidiče.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnost je tedy nutné směřovat přímo ke společnosti a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.