Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67188Ovoce a zelenina v Penny Hostivice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2023, před rokem

Jiří Brabec

Znění stížnosti

Vážení,poslední dobou je stav ovoce a zeleniny v prodejně v Hostivicích katastrofální,jednak kvalitou a jednak šíří sortimentu.Zejména brambory jsou dlouhodobě špatné,nahnilé,měkké,po rozkrojení unitř černé skvrny.Není vyjímkou,že z balení 2 KG s bídou vykrájím na oběd pro tři osoby.Ani ostatní ovoce a zelenina na tom není lépe,poloprázdné regály a to se v nich krčí je nahnilé,scvrklé ovadlé,téměř žádný výběr oproti např.Lidlu,kde mají velkou nabídku a v podstatně lepší kvalitě.Jsem vaším dlouhodobým zákazníkem,nakupuji v tétoprodejně téměř každý den a toto mě velmi zklamalo,stejně jako výrobky značky Tatrakom-jedním slovem nepoživatelné a některé výrobky značky Karlova koruna,zejména saláty a lahůdky jsou na tom podobně.
Abych však pouze nekritizoval,velká pochvala patří kolektivu pultu masa a uzenin,velký výběr,kvalitní výrobky,čerstvé a obsluhující prodavačky jsou příjemné a ochotné,tam jsem velice spokojen.
Děkuji za pozornost,s pozdravem Jiří Brabec


Produkt

Malý sortiment ovoce a zeleniny,katastrofální kvalita zejména brambor a jablek i ostatní zeleniny a ovoce (nahnilé,zvadlé,vyschlé pomeranče,měkké okurky a pod.


Požadované řešení

Zlepšit sortiment a kvalitu ovoce a zeleniny,jak tomu bylo dříve,častější a lepší kontrolu tohoto sortimentu.
Vyřadit z nabídky výrobky zn.Tatrakom a zamyslet se nad možností nahradit výrobce Karlova koruna kvalitnějším.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2023 20:54, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Rozsah zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 13:34, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 16:25, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.