Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Vážení,poslední dobou je stav ovoce a zeleniny v prodejně v Hostivicích katastrofální,jednak kvalitou a jednak šíří sortimentu.Zejména brambory jsou dlouhodobě špatné,nahnilé,měkké,po rozkrojení unitř černé skvrny.Není vyjímkou,že z balení 2 KG s bídou vykrájím na oběd pro tři osoby.Ani ostatní ovoce a zelenina na tom není lépe,poloprázdné regály a to se v nich krčí je nahnilé,scvrklé ovadlé,téměř žádný výběr oproti např.Lidlu,kde mají velkou nabídku a v podstatně lepší kvalitě.Jsem vaším dlouhodobým zákazníkem,nakupuji v tétoprodejně téměř každý den a toto mě velmi zklamalo,stejně jako výrobky značky Tatrakom-jedním slovem nepoživatelné a některé výrobky značky Karlova koruna,zejména saláty a lahůdky jsou na tom podobně.
Abych však pouze nekritizoval,velká pochvala patří kolektivu pultu masa a uzenin,velký výběr,kvalitní výrobky,čerstvé a obsluhující prodavačky jsou příjemné a ochotné,tam jsem velice spokojen.
Děkuji za pozornost,s pozdravem Jiří Brabec
Malý sortiment ovoce a zeleniny,katastrofální kvalita zejména brambor a jablek i ostatní zeleniny a ovoce (nahnilé,zvadlé,vyschlé pomeranče,měkké okurky a pod.
Zlepšit sortiment a kvalitu ovoce a zeleniny,jak tomu bylo dříve,častější a lepší kontrolu tohoto sortimentu.
Vyřadit z nabídky výrobky zn.Tatrakom a zamyslet se nad možností nahradit výrobce Karlova koruna kvalitnějším.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Rozsah zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.