Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Hezký den. Včera večer jsem u vás koupila svou oblíbenou pomazánku od vás - pikantní s tofu a již při nákupu jsem se celkem bála. Pomazánka na pultu byla totiž už dost oschlá a divila jsem se proto, že ji vůbec nechají a prodávají v takovém stavu..Dala jsem tomu však šanci a vzala jsem si půl kila. Dnes při otevření jsem se však zhrozila, protože zaprvé paní u pultu zabalila krabičku tak odporně, že byla pomazánka všude a vytékala z ní. Jednoduše narvala velké množství do krabičky malé, kde se vše nevešlo a po otevření byla všude. Horší však bylo to, že již vzhledově vypadala pomazánka zdrclá..(obsahuje sojanézu) Pomazánka chutná i kyseleji, prostě zdrcle a zkaženě. Nechápu tedy, jak si můžete dovolit prodávat u pultu pomazánku s asi už prošlým datem, kor když obsahuje majonézu (sojanézu)..Opravdu mě to mrzí, protože k vám chodím hlavně kvůli této skvělé pomazánce, která nemá konkurenci. Snad ji budete prodávat dál a vrátíte mi peníze za tento přešlap. Pomazánku jsem kupovala včera u pultu, na prodejně v Novém Jičíně. Nemám problém dodat i fotky pomazánky. Poláchová
Vrácení peněz a omluva.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Dozor nad zdravotní nezávadností potravin spadá do působnosti Státní zemědělské a potravinářské inspekce. V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět k tomuto dozorovému orgánu k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz) a uvést konkrétní prodejnu, kde byla závada zjištěna.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum,
Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.