Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U firmy Viavox, s.r.o. jsem na základě smlouvy o obchodním zastoupení využíval levného volání. Na uživatelském účtu jsem měl zůstatek, který nesměl být ke konci každého měsíce záporný, jinak bylo ihned účtováno penále 200 Kč.
Po ukončení smlouvy v únoru 2012 jsem musel dorovnat zůstatek ještě před uplatněním dobropisu č. 1080001654, abych nebyl na konci února v mínusu a nebylo mi naúčtované dalších 200 Kč penále. Dobropisovaná částka mi byla připsána na uživatelský účet. Po podání výpovědi mi byl zaslán dopis, který vyzýval k zaslání čísla účtu, na který mají tento zůstatek zaslat. Dle pokynů jsem sdělil toto číslo účtu obratem do jejich informačního systému. Od té doby ticho po pěšině. Na dotazy v informačním systému nikdo nereaguje, do telefonu jen říkají, že mám napsat do informačního systému.
nevrácení zůstatku, zákaznické ID: 3303
Uhrazení dlužné částky vč. úroku z prodlení dle platných zákonů ČR
|
Tweet |
V případě, že dle smlouvy má být uvedená částka vrácena a není-li ve smlouvě stanovena lhůta pro vrácení, je společnost povinná vydat smluvenou částku ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně stanovené. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení.
Částka byla zaslána na číslo účtu. Děkujeme za trpělivost
Hodnocení:
Komentář: Firma vrátila dlužnou částku bez úroku z prodlení.