Společnost


Cool Sport M. Dusiński, Z. Dusiński v.o.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6721Problémy s odstoupením od kupní smlouvy po 30. dnu reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2015, před 10 lety

Lukáš Kopal

Znění stížnosti

Dne 7.4.2015 společnost Supersklep.cz převzala můj balíček s reklamací obuvy. Během 9 dnů mi napsali, že reklamace je zamítnuta, ale nemohou mi podat více informací, jelikož je nevědí. Dne 11.5.2015 jsem začal celou věc řešit. Žádal jsem o odstoupení od kupní smlouvy, to mi zamítli s tím, že si myslí, že je vše v pořádku a reklamované boty mi pošlou zpět. Já s tímto rozhodnutím nejsem spokojen, jelikož jako zákazník mám nárok po 30 dnech reklamace odstoupit od kupní smlouvy. Zajímá mě, na čí straně je pravda a popřípadě jak celou situaci dále řešit.


Produkt

Boty Nike Janoski, modrá barva


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2015 17:44, před 10 lety

Vyřízením reklamace se rozumí rozhodnutí o uplatněné reklamaci včetně odstranění vady. 30 ti denní zákonná lhůta se dle dosavadní judikatury vztahuje také na informační povinnost prodávajícího.

Pokud byla reklamace zamítnuta a kupující byl o tom včas informován, není možné od smlouvy odstoupit. Prodávající má na druhou stranu povinnost zaslat kupujícímu zboží ihned po vyřízení reklamace zpět a řádně její zamítnutí odůvodnit.

Toto odůvodnění má značný význam především v případě, že byla reklamace u prodávajícího uplatněna v prvních 6 ti měsících od převzetí věci, neboť po tuto dobu leží důkazní břemeno na straně prodávajícího.

Nesouhlasí-li zákazník se způsobem vyřízení reklamace, může trvat na opětovném posouzení vady, případně sám nechat zhotovit znalecký posudek, který by podpořil jeho tvrzení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 10:56, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.