Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67215Hodnocení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2023, před rokem

Martina Svobodová

Znění stížnosti

Nechápu,proč od určité doby nelze udělit prodávajícímu nebo kupujícímu hodnocení. Lze pouze, pokud je prodej uskutečněný přes vinted peněženku, ale to přeci není podmínkou prodeje na portálu Vinted. Přijde mi to jako omezení těm, co nechtějí prodávat přes aplikaci VINTED PENĚŽENKA.


Požadované řešení

Pokud je prodej přes aplikaci vinted, tak má právo na hodnocení každý.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 08:38, před rokem

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Dle dostupných informací je možné udělit hodnocení až po dokončení objednávky, a to písemně a počtem hvězdiček. Každé hodnocení se týká výhradně aktuální objednávky. Uživatele, se kterými žádná transakce neproběhla, hodnotit nejde. Domníváme se, že tato pravidla jsou stanovena k tomu, aby nedocházelo k neoprávněnému hodnocení uživatelů, s kterými nebyl uskutečněn žádný obchod.

Jestliže však neprobíhá obchod přes aplikaci "Vinted peněženka" a prodávající označí předmět jako prodaný, domníváme se, že by se měla následně objevit možnost hodnocení uskutečněného obchodu přímo v komunikaci s kupujícím.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Vinted s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2023 13:30, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 14:46, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.