Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Nechápu,proč od určité doby nelze udělit prodávajícímu nebo kupujícímu hodnocení. Lze pouze, pokud je prodej uskutečněný přes vinted peněženku, ale to přeci není podmínkou prodeje na portálu Vinted. Přijde mi to jako omezení těm, co nechtějí prodávat přes aplikaci VINTED PENĚŽENKA.
Pokud je prodej přes aplikaci vinted, tak má právo na hodnocení každý.
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Dle dostupných informací je možné udělit hodnocení až po dokončení objednávky, a to písemně a počtem hvězdiček. Každé hodnocení se týká výhradně aktuální objednávky. Uživatele, se kterými žádná transakce neproběhla, hodnotit nejde. Domníváme se, že tato pravidla jsou stanovena k tomu, aby nedocházelo k neoprávněnému hodnocení uživatelů, s kterými nebyl uskutečněn žádný obchod.
Jestliže však neprobíhá obchod přes aplikaci "Vinted peněženka" a prodávající označí předmět jako prodaný, domníváme se, že by se měla následně objevit možnost hodnocení uskutečněného obchodu přímo v komunikaci s kupujícím.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Vinted s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.