Společnost


AZ Energies s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67217Nezaplacena smluvní pokutu ve výši 24 000 Kč,

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2023, před rokem

Luboš Beran

Znění stížnosti

Reklamace vyúčtování netrvalo stanovených 15 dní, ale 4 měsíce. Vše řešeno email a datová schránka. V zákonné době 60 dní uplatněna smluvní pokuta dle vyhlášky ERU opět podáno email + datová schránka. Dnes zaslána do datové schránky předžalobňí upomínka.


Produkt

Nezaplacena smluvní pokutu ve výši 24 000 Kč reklamace vyúčtování trvala 4 měsíce místo zákonné lhůty 15 dní.


Požadované řešení

Zaplacení smluvní pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 12:08, před rokem

Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování elektřiny, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Jestliže společnost nezareaguje na předžalobní výzvu, bude spotřebitel pravděpodobně nucen vymáhat svůj nárok soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2023 13:41, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 14:51, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.