Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#6722Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2015, před 10 lety

Dita Drešerová

Znění stížnosti

Manželka se rozhodla k maturitě pořídit našim dcerám ojetý automobil, a vzhledem k široké nabídce padla volba na AAA Auto. I přes mé dřívější předchozí ne moc dobré zkušenosti s tímto prodejcem jsem pochopitelně záměr manželce nevymlouval. Po cca 3 týdenním hledání vhodného automobilu se rozhodla pro Renault Clio r.z.: 3SC7603 bílé barvy z roku 2012: http://www.bartuskova-drevona.cz, s tím že dále budeme poptávat v AAA i druhý vůz podobných parametrů.

Po telefonickém dohovoru se zástupcem prodejce a po webové rezervaci vozu byla paní dne 8.5. 2015 složit rezervační zálohu na Pražskou pobočku s tím, že automobil se musí dovézt. Zároveň i s prodejcem projednávala zájem o druhý vůz a sepsala, respektive obdržela "Doklad o reservaci automobilu, kde byla uvedena cena 129900,- (kupní cena vč DPH) Je nutno upozornit že tato cena není v nabídce tohoto automobilu nikde uvedena, ale vzhledem k inzertní kampani o možných slevách při koupi vozu se jednoznačně domnívala, že již jí prodejce tímto slevu poskytl.
V době rezervace vozu ještě nebyla rozhodnuta zda vůz pořídí za "hotové" či na úvěr.

Jaké pak bylo naše společné rozčarování, když po výzvě prodejce dne 10.5.2015 nám bylo předveden vůz s drobným karosářským poškozením, ( o kterém se nabídka nezmiňuje) navíc za cenu o 10000,- kč vyšší než cena uvedená při a na dokladu o rezervaci automobilu.

Samozřejmě se celou situaci snažil vysvětlit manažer prodeje pro daný den, nicméně s tak hloupými argumenty, že jsem celé chování těchto osob vyhodnotil jako podvodné a nekorektní. Argumentace byla hloupá odvolávající se na cenu při financování a cenu v případě platby v hotovosti, ale vysvětlení proč částka uvedená na Dokladu o rezervaci automobilu ani v jednou případě neodpovídá nabízené věci vysvětlit nedokázal a stále se ve vysvětlování do věci zamotával.

Když pominu zmatečné vysvětlení onoho manažera, domnívám se že písemný Doklad o rezervaci automobilu již obsahuje sjednanou kupní cenu a nijak nepojednává o způsobu platby. To znamená že v případě že si zákazník zvolí hotovostní platbu, má být hotovostní platba akceptována, pokud v tomto dokladu není uvedeno jinak.


Produkt

koupě automobilu


Požadované řešení

Obdržet zboží za sjednanou cenu, v případě malého poškození v tomto konkrétním případě by zákazník naopak předpokládal alespoň symbolickou slevu, zejména když je rozhodnut pro 2 automobily.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2015 16:47, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc má v době převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly nebo které prodejce inzeroval. Pokud by došlo k uzavření smlouvy, bylo by možné z důvodu nesplnění jakosti uplatňovat práva z vadného plnění. Z popsaných skutečností však dovozujeme, že smlouva uzavřena nebyla.

Cena uvedená v dokladu o rezervaci se sice může lišit od ceny následně sjednané ve smlouvě, prodejce by však před uzavřením smlouvy neměl kupujícímu podávat o vlastnostech a ceně zboží klamavé informace.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a z tohoto důvodu ji uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2015 17:04, před 10 lety

Dobrý den, rád bych se k tomu vyjádřil, prosím jen o upřesnění - chápu-li to správně, tvrdíte, že vůz SPZ 3SC7603 byl podle dokladového lístku avizován za 129900,-, ale finálně vám byl nabídnut za částku 139900,-? V systému vidím, že vůz byl prodán 16.5. - koupil ho tedy předpokládám jiný zákazník, ne Vy, je to tak? Velice mi záleží na Vaší spokojenosti, případně Vás prosím, abyste mě kontaktovali na mém e-mailu vojtech.torac(zavinac)aaaauto.cz. Věřím, že celou situaci rozpleteme k Vaší spokojenosti. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.