Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#67223Špatný signal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2023, před rokem

Iva Schäfferová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na signál v obci Plaveč u Znojma poslední 3 měsíce je signál strašný. Ve vaší aplikaci na sílu signálu je vše v pořádku, ale realita je jiná. Zkoušeli jsme si předělávat Sim do jiných telefonu ale bez úspěchu. Děkuji za odpověď Schäfferová


Produkt

Špatný signál


Požadované řešení

Vysvětlení, popřípadě náprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2023 09:01, před rokem

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2023 14:28, před rokem

Dobrý den, paní Schäfferová, je mi líto, že jste zaznamenala technické potíže se signálem na Vaší adrese. Na této stránce https://www.vodafone.cz/mapa-pokryti/ naleznete mapu pokrytí. Pokud dojde k tomu, že Vám nefungují služby a domníváte se, je příčinou nedostatek signálu v místě, kde se nacházíte, je nutné nám nahlásit na „Centrum péče“ konkrétní případ dané nefunkčnosti, a to telefonní číslo, přesný datum a čas, kdy připojení nefungovalo. Poté bude možné požadavek předat na technické oddělení k prověření. Po prověření Vašeho požadavku technickým oddělením budete poté o výsledném řešení informována. Kontakty naleznete zde https://www.vodafone.cz/kontakty/. Na této stránce https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/ naleznete informace o tom, jak je možné technické potíže řešit. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 13:44, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 23:49, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.