Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V pátek 12.5. jsem objednal a uhradil zboží, které mi obchodník avizoval doručení v úterý 16.5. na mou adresu.
V pondělí 15.5. ve 3 ráno mi přišla zpráva na mobil, že dopravní společnost dostala avízo balíku u kterého je neúplná adresa a abych ji opravil nebo doplnil. Z mobilu se mi to nepodařilo, ale zjistil jsem, že "chybná neúplná" adresa spočívá v tom, že je v kolonce 'Ulice' nasoukány všechny zbývající údaje, tzn. ulice, číslo popisné, číslo orientační, město, PSČ a "automat" to nerozezná.
Vzhledem k absenci telefonního kontaktu dopravní společnosti mi nezbylo než čekat, jak se s tím popasuje.
Následující den, tj. úterý 16.5. se nedělo nic, žádná zpráva, avízo o doručování, nic.
Ve středu přišla zpráva, že adresa byla správně vyhodnocena operátorem a bude doručena v nejbližším možném termínu.
Dnes, v úterý 22.5. se opět nic neděje, jen na portálu zásilkovny je výčet cestování balíku:
15. 05. 2023 15:37:30 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
16. 05. 2023 03:08:44 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Praha - Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
22. 05. 2023 11:38:56 Příjem zásilky na mikrodepu Praha, Českomoravská 2408/1a.
22. 05. 2023 11:38:58 Zásilka je na cestě na výdejní místo DEPO, Praha - Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
- - - - - - -
Poradíte mi, co s tím? Jsem na invalidním vozíčku a ne všude se dostanu. Děkuji za odpověď.
Nedodržení termínu doručení
Doručení balíku!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Pro rychlejší kontaktování společnosti Zásilkovna s.r.o. může spotřebitel využít zákaznický servis na tel. čísle: 216 216 516.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, podle veřejného trasování (https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=Z+228+3583+650) byla zásilka již vyzvednuta na výdejním místě Praha 9, OC Harfa, Českomoravská 2420/15a, GATE. Předpokládáme, že tedy vše proběhlo v pořádku. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.