Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ćeská pošta v poslední době řádově rok doručuje listovní zásilky určené na naše č.p.1433 Rožnov p.R.na okolní adresy a to stále častěji kdyby nám tyto zásilky nedoručovali sousedi ani by jsme o nich nevěděli nepřeji si aby výpisy z bank smlouvy a jiné dokumenty končily v cizích rukou posledích pět dopisú skončilo ve schránce u sousedú kteří žijí mimo Českou republiku a nemají označenou schránku my ji máme označenou č.p.čitelným už z cesty nechápu na poště v Rožnově pod Radhoštěm na Náměstí Míru to nechtějí řešit údajně tuto službu převzala pošta Valašské Meziříčí nemám čas ani náladu pátrat kdo tuto placenou službu obstarává já chci své zásilky.
Pomohlo by kdyby doručovatel byl natolik gramotný aby dokázal porovnat číslo popisné na zásilce s číslem na schránce do kteé dopis vhodí myslím že by k tomu šel vycvičit i prúměrně inteligentní šinpanz
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnikatel se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.