Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#67244Výkup telefonu iPhone 13pro 256gb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2023, před rokem

Miroslav Makara

Znění stížnosti

Prvotní naceneni v istyle (15500), druhé naceneni přes Alza.CZ 17000 plus když si koupíme nový telefon iPhone 14pro u nich tak zvýhodnění 2500 = dohromady (po odečtení nabíječky, kterou spple nedává) výsledná cena výkupu 19350,- technikem zjištěno ze na displaye je skrabanec (bezvýznamný máme kompletní fotodokumentaci) a naceneno na 15350 - nechtěl jsem to řešit tak jsem nabídnutou cenu odsouhlasil s tím, že zašlou formulář /smlouvu na upravenou částku výkupu. Po 24h dorazil e-mail, ze telefon byl vykoupen za částku 12850,- a tuto částku my zasílají na účet. Za mě jsou to regulérní zloději, výkup byl dokončit a údajně již s tím nelze nic dělat - požadoval jsem vracení mobilního telefonu.


Produkt

Výkup mobilního telefonu iPhone 13pro 256gb


Požadované řešení

Vracení mobilního telefonu zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 12:37, před rokem

Jestliže došlo k nabídce výkupu telefonu ve výši 15 350 Kč a spotřebitel tuto nabídku přijal, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy přijetí nabídky dojde společnosti. Pokud by chtěla společnost cenu změnit, musela by spotřebitele o této skutečnosti informovat a jednalo by se o novou nabídku, která by opět podléhala souhlasu ze strany spotřebitele. Dle § 1740 odst. 1 Občanského zákoníku platí, že mlčení nebo nečinnost samy o sobě přijetím nejsou.

Spotřebitel tedy má právo na doplacení částky, která byla za výkup sjednána.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2023 17:30, před rokem

Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 23:56, před rokem

Žádáme spotřebitele o reakci, popřípadě o uzavření stížnosti. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 23:55, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.