Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Prvotní naceneni v istyle (15500), druhé naceneni přes Alza.CZ 17000 plus když si koupíme nový telefon iPhone 14pro u nich tak zvýhodnění 2500 = dohromady (po odečtení nabíječky, kterou spple nedává) výsledná cena výkupu 19350,- technikem zjištěno ze na displaye je skrabanec (bezvýznamný máme kompletní fotodokumentaci) a naceneno na 15350 - nechtěl jsem to řešit tak jsem nabídnutou cenu odsouhlasil s tím, že zašlou formulář /smlouvu na upravenou částku výkupu. Po 24h dorazil e-mail, ze telefon byl vykoupen za částku 12850,- a tuto částku my zasílají na účet. Za mě jsou to regulérní zloději, výkup byl dokončit a údajně již s tím nelze nic dělat - požadoval jsem vracení mobilního telefonu.
Výkup mobilního telefonu iPhone 13pro 256gb
Vracení mobilního telefonu zpět.
|
Tweet |
Jestliže došlo k nabídce výkupu telefonu ve výši 15 350 Kč a spotřebitel tuto nabídku přijal, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy přijetí nabídky dojde společnosti. Pokud by chtěla společnost cenu změnit, musela by spotřebitele o této skutečnosti informovat a jednalo by se o novou nabídku, která by opět podléhala souhlasu ze strany spotřebitele. Dle § 1740 odst. 1 Občanského zákoníku platí, že mlčení nebo nečinnost samy o sobě přijetím nejsou.
Spotřebitel tedy má právo na doplacení částky, která byla za výkup sjednána.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o reakci, popřípadě o uzavření stížnosti. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.