Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#67245Zavadeni a nekale praktiky obchodnika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2023, před rokem

Helena Tesařova

Znění stížnosti

Dobry den, 18.5.2022 jsem si objednala Omega baliče k darkem. Vse jsem v predstihu doplatila jeste v listopadu 2022 s tím že jsem na zakaznicku linku volala ze vse je dohrazeno at mne zaslou doklad o doplaceni a ze nebudu dal odebirat produkty. Pani mne ujistila ze vse je v poradku a jiz nebudu dal dostavat nic. Dneska tj 23-5-2022 jsem dostala balicek dorucen byl ceskou postou jako obycejna zasilka, je pravdou ze jsem si nic neobjednala, prevzala dcera balicek na moje prekvapeni po otevreni v balicku byla faktura na castku 2388 korun a nejake vitaminy. Hned jsem volala do Natura MED A BYLO MNE RECENO ZE MNE POSILAJI VERNOSTNOU nabidku opakovanou kazdy rok. Kdyz jsem opakovala ze jsem to telefonicky zrusila a byla ujistena ze mne nic nebude chodit pani a nasledne pan mne zekl ze nic v systemu nemaji a ze jsem ani nevolala. Ja jsem se tak rozcilila a rekla jsem ze jim to poslu spatky na jeji naklady a bylo mne receno ze to budu hradit ja. Veskera komunikace s touto spolecnosti podle nich neexistuje a balicek mam poslat, jeho vaha je 0,886kg a je mne jasne ze to nebudou male penize. Jsem na duchodu a kazda koruna se mne pocita.Prosim jak to ma vyreris aby jsem neplatila a hlavne mam obavu ze mne nadale budou posilat balicky a obtezovat mne korespodenci., upominkama za neplacenou fakturu.

Dekuji na odpoved


Požadované řešení

Myslim si ze by spolecnost nemela zavadet klienty a hlavne zatajovat udaje ze jsem volala a rusila veskere zasilani produktu. Pokud by to byla seriozni firma jako ze neni jak jsem si precetla a doslo z ich strany k omylu mnela by akceptovat zaslani balicku na jejich nakady.
Nezavadet klienty a poslat email ze posilaji po roce balicek a pak by jsem mohla v predstihu na to reagovat a ne takle dostat zakaznika do omylu a pak resit neco co jsem uz myslela ze je bezpredmetne.
Delala jsem v telemarketingu 15 let a ze nekdo neco zapomene napsat je bud umyslel a nebo da se i zapomenout co si v pripade teto firmy uz nemyslim po precteni recenzi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2023 10:15, před rokem

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 2 písm. c zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Smlouvu doporučujeme ukončit prokazatelně doporučeným dopisem s dodejkou. Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2023 09:48, před rokem

Vážená paní Tesařová, děkujeme Vám za zaslaný podnět. Vaše vyjádření a celou situaci jsme prověřili a záznam o tom, že jste rušila zasílání produktu v systému opravdu neevidujeme. Rádi bychom Vás informovali, že naše společnost obdržela objednávku produktu OmegaMarine Forte+ a vzhledem k sjednanému věrnostnímu programu Vám po roce bylo zasláno následné balení. Přibližně měsíc před odesláním tohoto balení Vám byl zaslán dopis s informací , že pro Vás zásilku připravujeme. Dle našich záznamů však z Vaší strany však neproběhlo zrušení odeslání této zásilky. Rádi Vám ale vyjdeme vstříc a na Vaši emailovou adresu Vám zašleme kód na tzv. odpovědní předtisk, který když vytisknete a nalepíte na zásilku, nebudete hradit poštovné, které kompletně uhradí naše společnost.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 13:45, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 23:56, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.