Společnost


bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6727Reklamace neuznána

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2015, před 10 lety

Stanislav Lapka

Znění stížnosti

Dne 19.8.2013 jsem zakoupil domácí vodárnu Inox 3000 ve společnosti Baumax.Tato vodárna začala zlobit tak jsem zavolal vodaře a opravu a bylo mi řečeno že vodárna je špatná že ji mám reklamovat tak jsem tak učinil dne 24.4..2015 nechal jsem vodárnu odborně demontovat a vezl jsem ji na reklamaci do Baumaxu jak mi bylo řečeno sepsali jsme reklamační protokol o vadách řekl jsem jen to co mi bylo řečeno vodařem nejsem odborník tak jsem řek co jsem věděl asi za 14 dní mi volali z Baumaxu že reklamace nebyla uznána dne 11.5.2015 jsem si pro vodárnu přijel a zjistil že v zamítnutí reklamace je napsáno vodárna byla bez jediné kontroly zákazníkem,dokud se úplně nerozpadla byla vystavena příliš velké vlhkosti-na rez (běžné opotřebení) se záruka nevztahuje-případná oprava by byla vyšší než cena nové-oprava neekonomická-zasíláme neopraveno zpět REKLAMACE NEUZNÁNA.


Produkt

Vodárna Inox 3000


Požadované řešení

Žádám o opravu přístroje nebo o nový produkt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 11:46, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí.

Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2015 18:55, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.