Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Vysavač se mi vrátil po opravě (celý ulepený způsobem balení), navíc bez nabíjecí stanice = nepoužitelný.
AZRE23363352
Zaslat ihned nabíjecí stanici s omluvou za způsob balení nebo dobropis.
|
Tweet |
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání, že spotřebitel předával zboží k reklamaci současně s nabíjecí stanicí. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Šťotko, děkuji za Vaši zprávu a také společnosti dTest za vyjádření. Nabíjecí stanice k produktu: "Tyčový aku vysavač Electrolux EUP86SSM" bohužel zůstala u autorizovaného servisu, který nám jej dopošle. Jakmile pro Vás bude příslušenství na naší pobočce připraveno k vyzvednutí, budeme Vás znovu kontaktovat. Za znečištění produktu bych Vám ráda nabídla zaslání dárkového poukazu, v hodnotě 300 Kč, kterým byste si svůj příští nákup u naší společnosti mohl zpříjemnit. Prosím Vás tedy o informaci, zda-li tuto nabídku na kompenzaci přijmete.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Omlouváme se za prodlení s odpovědí, jelikož stížnost nebyla přeřazena na nás.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Kompenzaci přijímám, ale potřebuji dodat tu nabíjecí stanici co nejdříve, než se mi úplným vybitím zničí akumulátor. Tzn. do 2.6., trvá to již nějakou dobu. Děkuji, Šťotka Jiří"
Na základě výše uvedeného žádáme o zaslání nabíjecí stanice spotřebiteli.
Dobrý den.
děkuji za předání.
Situace byla vyřízena k 10.6.2023. Zákazník přijal dárkový šek. Jelikož dokompletace příslušenství nebyla možná, reklamaci jsem vyřídili vrácením finančních prostředků.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme za odpověď.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitel nám potvrdil, že stížnost byla vyřešena dobropisem. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.