Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#67272Nekompletní zboží po reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2023, před rokem

Jiří Šťotka

Znění stížnosti

Vysavač se mi vrátil po opravě (celý ulepený způsobem balení), navíc bez nabíjecí stanice = nepoužitelný.


Produkt

AZRE23363352


Požadované řešení

Zaslat ihned nabíjecí stanici s omluvou za způsob balení nebo dobropis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 13:20, před rokem

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání, že spotřebitel předával zboží k reklamaci současně s nabíjecí stanicí. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2023 16:24, před rokem

Dobrý den, pane Šťotko, děkuji za Vaši zprávu a také společnosti dTest za vyjádření. Nabíjecí stanice k produktu: "Tyčový aku vysavač Electrolux EUP86SSM" bohužel zůstala u autorizovaného servisu, který nám jej dopošle. Jakmile pro Vás bude příslušenství na naší pobočce připraveno k vyzvednutí, budeme Vás znovu kontaktovat. Za znečištění produktu bych Vám ráda nabídla zaslání dárkového poukazu, v hodnotě 300 Kč, kterým byste si svůj příští nákup u naší společnosti mohl zpříjemnit. Prosím Vás tedy o informaci, zda-li tuto nabídku na kompenzaci přijmete.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 10:38, před rokem

Omlouváme se za prodlení s odpovědí, jelikož stížnost nebyla přeřazena na nás.

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Kompenzaci přijímám, ale potřebuji dodat tu nabíjecí stanici co nejdříve, než se mi úplným vybitím zničí akumulátor. Tzn. do 2.6., trvá to již nějakou dobu. Děkuji, Šťotka Jiří"

Na základě výše uvedeného žádáme o zaslání nabíjecí stanice spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2023 12:33, před rokem

Dobrý den.

děkuji za předání.

Situace byla vyřízena k 10.6.2023. Zákazník přijal dárkový šek. Jelikož dokompletace příslušenství nebyla možná, reklamaci jsem vyřídili vrácením finančních prostředků.

Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 07:13, před rokem

Děkujeme za odpověď.

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 09:57, před rokem

Spotřebitel nám potvrdil, že stížnost byla vyřešena dobropisem. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.