Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67275Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2023, před rokem

Klaus Velíšek

Znění stížnosti

Dobrý den, mám stížnost na řidiče linky 12, který dnes řídil autobus s číslem 598. Situace vznikla když autobus jel o chvíli dříve než měl, řidič který stál stále v zastávce a čekal na zelenou. Řidič viděl že jsem dobíhal a přesto nechal zavřené dveře
I přes to že jsem přišel až úplně dopředu a řidič se na mě i podíval, usmál se a odjel.. Celou dobu jsem stál vedle autobusu a řidič i přes to že jsem mačkal tlačítko pro otevření dveří situaci ignoroval. Vědět že se takto zachová tak tam ani nečekám.
Autobus měl jet ve 20:05 z Pavlovice Stadion. Byl tam ve 20:04 a do 20:06 stál v zastávce. Měl dvě minuty na to mi otevřít dveře..


Produkt

Linka 12, autobus s číslem 598


Požadované řešení

Trošku více ohleduplnější řidiči. Za ty roky co jezdím je tohle má první stížnost. Tahle situace je již po několikáté, ale v tomto případě mi vadilo zachování řidiče.. Usmát se a odjet, mi přijde opravdu neprofesionální.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 13:16, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2023 13:47, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 14:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.