Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Operátor O2 požadoval rodné číslo ve chvíli když jsem požádal o obecnou informaci jak naladit O2 TV. Když jsem řekl že na to rodné číslo nepotřebuje zavěsil a neposkytl žádnou informaci. Má operátor nebo kdokoli kdykoli právo na to požadovat rodné číslo volajícího i když to není pro danou věc relevantní ani potřebné?
René Slauka
Posouzení případu a navrhnutí potrestání O2.
|
Tweet |
Společnost musí prověřit, s kým komunikuje a zda je spotřebitel oprávněn danou věc se společností řešit. Společnost tedy může po spotřebiteli požadovat jeho osobní údaje k prověření, zároveň však lze prověřit spotřebitele i jinak (např. číslem smlouvy).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Je pro nás důležité, aby každý zaměstnanec naší společnosti byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků. Vaší zpětnou vazbu jsme předali nadřízenému operátora. Souhlasíme, že obecná informace mohla být sdělena, ale v případě konkrétních informací nemáme možnost nahlédnout do nastavení služeb a pomoci najít i jiná řešení, která pro Vás mohou být připravená. Situaci s Vámi také řešíme pomocí soukromé konverzace na Facebooku. V případné další komunikaci pokračujte, prosím, právě tam, aby nedocházelo k duplicitnímu řešení.
S přáním příjemného dne
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.