Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#67279O2 rodné číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2023, před rokem

René Slauka

Znění stížnosti

Dobrý den,
Operátor O2 požadoval rodné číslo ve chvíli když jsem požádal o obecnou informaci jak naladit O2 TV. Když jsem řekl že na to rodné číslo nepotřebuje zavěsil a neposkytl žádnou informaci. Má operátor nebo kdokoli kdykoli právo na to požadovat rodné číslo volajícího i když to není pro danou věc relevantní ani potřebné?
René Slauka


Požadované řešení

Posouzení případu a navrhnutí potrestání O2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 14:24, před rokem

Společnost musí prověřit, s kým komunikuje a zda je spotřebitel oprávněn danou věc se společností řešit. Společnost tedy může po spotřebiteli požadovat jeho osobní údaje k prověření, zároveň však lze prověřit spotřebitele i jinak (např. číslem smlouvy).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2023 15:32, před rokem

Dobrý den,

mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Je pro nás důležité, aby každý zaměstnanec naší společnosti byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků. Vaší zpětnou vazbu jsme předali nadřízenému operátora. Souhlasíme, že obecná informace mohla být sdělena, ale v případě konkrétních informací nemáme možnost nahlédnout do nastavení služeb a pomoci najít i jiná řešení, která pro Vás mohou být připravená. Situaci s Vámi také řešíme pomocí soukromé konverzace na Facebooku. V případné další komunikaci pokračujte, prosím, právě tam, aby nedocházelo k duplicitnímu řešení.

S přáním příjemného dne

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 13:51, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 23:57, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.