Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.11.2013 jsem si u firmy Baťa v Benešově koupila zimní dámskou lepenou obuv za 1399,- Kč. Během zimy se mi propadla vnitřní stélka u levé boty. Boty jsem šla reklamovat 5.12.2013, jelikož jsem na to přes léto zapomněla. Boty mi opravili přímo na prodejně v Benešově, 12.12. 2014 jsem si je vyzvedla. 9.1.2015 jsem šla boty opět reklamovat, jelikož se na tom samém místě opět propadly.Opět mi je opravili, boty jsem vyzvedávala 27.1.2015. 20.3.2015 jsem šla boty opět reklamovat, byly propadlé opět na tom samém místě a ještě u pravé boty se propadly pod prsty. Boty mi vzali na reklamaci s tím, že je pošlou do Zlína na posouzení. 9.4.2015 mi napsali, že reklamaci neuznali. 10.4.2015 jsem si boty vyzvedla a v reklamačním lístku bylo, že poškození je způsobeno užíváním a vlhkostí a že životnost je závislá na četnosti, intenzitě a způsobu používání. Zkusila jsem zavolat do Zlína a tam mi řekli, že k nim se žádné reklamace neposílají, že si to každá prodejna řeší sama. Poté jsem ještě volala do Benešova, aby mi tedy vysvětlili, jak to tedy je, kam boty posílají, paní mi pořád tvrdila že do Zlína, pak tedy trochu otočila, že některé reklamace řeší s oblastní zástupkyní. Takový přístup se mi nelíbí. Koupila jsem si boty u Bati, jelikož jsem si myslela, že si kupuji kvalitní obuv.
Dámská obuv zimní lepená, základní vrchní materiál textil, velikost 39, artikl 4837 5996106.
Byla bych velmi ráda, pokud by se reklamace dořešila. Jelikož boty byly reklamovány již třikrát, chci odstoupit od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Spotřebitelka může uplatnit reklamaci pro vadu, která se na zboží vyskytne ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním a na mechanické poškození způsobené spotřebitelem.
Zamítl-li však prodávající reklamaci a spotřebitelka se zamítnutím nesouhlasí, je na ní, aby prodávajícímu prokázala, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitelka zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší její důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného jakožto účelně vynaloženého nákladu spojeného s reklamací. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.