Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
dne 24.5.2023 v 6 hodin závada na vozidle Opel Movano SPZ *** v Itálii. Odtah vozu do servisu kolem 15 hodiny tentýž den. Vůz neopraven, v 18 hodin šofér vyhozen přes vrata servisu. Adresa Eisackstraße - Via dell'Isarco, Flains - Flaines, Italia GPS: 46.893147, 11.442763. Klíče od vozu musel odevzdat, jinak prý vůz neopraví mi řekli ze servisu. Nyní máme 25.5.2023 půlnoc a řidič stále nemá taxi ani hotel. Zadali jsme o něj ale prostě bez reakce. Na nostop Assistence Opel se nedá dovolat, stále obsazeno po x hodinách volá pan, že pochybení je na straně smluvního partnera v Itálii. Je to již několikátý případ s tímto vozem a značkou Opel. Jaké jsou možnosti kompenzace prosím a jaká firma za to je zodpovědná konkrétně? Posláno i datovou zprávou na import dovozce vozů Opel, firma O Automobil Import s.r.o., bez reakce. Kontaktován byl i 9.3.2023 také problém se stejným vozem. Bez reakce. Děkuji Vám Veit
Nepojízdný vůz Opel Movano v záruce
Dobrý den, domníváme se, že se jedná minimálně o 4x stejnou poruchu vozu. Řešil vždy autorizovaný servis Opel. Rádi bychom kompenzaci za ušlý zisk, pokuty za nedodání zboží včas či nový vůz. Děkuji Vám Veit
|
Tweet |
Jestliže se pojišťovna zavázala k zajištění ubytování v případě poruchy vozidla, měla by jej poskytnout. Pokud tak neučiní, jedná se o porušení smluvní povinnosti, na jehož základě může spotřebitel požadovat úhradu ubytování srovnatelného s tím, jaké mu mělo být poskytnuto.
Z popisu si však nejsme jistí, zda pojišťovna povinnost zajištění ubytování a taxi skutečně měla.
V případě nevyřešení sporu je možné se obrátit na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. (https://www.ombudsmancap.cz/reseni-sporu/informace-o-adr).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.