Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#67281Nevyřešeni ubytování a taxi při poruše vozu Opel Movano v záruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2023, před rokem

Petr Veit

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 24.5.2023 v 6 hodin závada na vozidle Opel Movano SPZ *** v Itálii. Odtah vozu do servisu kolem 15 hodiny tentýž den. Vůz neopraven, v 18 hodin šofér vyhozen přes vrata servisu. Adresa Eisackstraße - Via dell'Isarco, Flains - Flaines, Italia GPS: 46.893147, 11.442763. Klíče od vozu musel odevzdat, jinak prý vůz neopraví mi řekli ze servisu. Nyní máme 25.5.2023 půlnoc a řidič stále nemá taxi ani hotel. Zadali jsme o něj ale prostě bez reakce. Na nostop Assistence Opel se nedá dovolat, stále obsazeno po x hodinách volá pan, že pochybení je na straně smluvního partnera v Itálii. Je to již několikátý případ s tímto vozem a značkou Opel. Jaké jsou možnosti kompenzace prosím a jaká firma za to je zodpovědná konkrétně? Posláno i datovou zprávou na import dovozce vozů Opel, firma O Automobil Import s.r.o., bez reakce. Kontaktován byl i 9.3.2023 také problém se stejným vozem. Bez reakce. Děkuji Vám Veit


Produkt

Nepojízdný vůz Opel Movano v záruce


Požadované řešení

Dobrý den, domníváme se, že se jedná minimálně o 4x stejnou poruchu vozu. Řešil vždy autorizovaný servis Opel. Rádi bychom kompenzaci za ušlý zisk, pokuty za nedodání zboží včas či nový vůz. Děkuji Vám Veit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 14:46, před rokem

Jestliže se pojišťovna zavázala k zajištění ubytování v případě poruchy vozidla, měla by jej poskytnout. Pokud tak neučiní, jedná se o porušení smluvní povinnosti, na jehož základě může spotřebitel požadovat úhradu ubytování srovnatelného s tím, jaké mu mělo být poskytnuto.

Z popisu si však nejsme jistí, zda pojišťovna povinnost zajištění ubytování a taxi skutečně měla.

V případě nevyřešení sporu je možné se obrátit na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. (https://www.ombudsmancap.cz/reseni-sporu/informace-o-adr).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2023 13:50, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 14:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.