Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Kupovala jsem jízdenky a platila služební platební kartou, omylem, jízdenky byly k soukromým účelům. Okamžitě, jak jsem to zjistila, jsem je vystornovala, ale místo peněz jsem obdržela kredity. Kredity nemám jak využít, ale to čert vem, hlavně mi chybí peníze na služební kartě. Je mi do breku, že jsem si nevybrala Regio nebo ČD.
Leo expres
Zpět peníze za kredity
|
Tweet |
Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Maršíčková, mrzí nás, že jste si zakoupila jízdenky pro soukromé účely firemní kartou. Nicméně, stornované jízdenky máte na svém zákaznické účtu v leo kreditech, které můžete použít na další cestu nebo někomu darovat, a pouze se finančně vyrovnáte se svým zaměstnavatelem. O finanční prostředky jste nepřišla, pouze je máte k dispozici na svém zákaznickém účtu pro budoucí cestu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.