Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67288Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2023, před rokem

Lucie Zimmermannová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 24.5.2023 jsme nastupovaly do autobusu číslo 15 s číslem SPZ: *** u nemocnice ve 22:17. Začalo to tím, že Vás řidič autobusu na nás začal křičet, ať si okamžitě vystoupíme z autobusu, protože ho ruší náš hlasitý smích. My jsme samozřejmě nevystoupili, protože nám přišlo neoprávněně vyhodit nás za smích. Když už jsme byly poblíž zastávky, kde jsme chtěly vystupovat a už tam nikdo jiný nebyl a viděl, že už se zvedáme, začal kličkovat a zrychlovat. V tom jsem použila vulgární výraz a on schválně sešlápnul brzdu před zatáčkou, i když žádné auto v okolí nebylo. Kamarádka to naštěstí ustála, ale já a moje matka, i když jsme se držely, přesto jsme upadly na zem. Já jsem padla na záda a máma padla na záda a poranila si předloktí. Ještě tu noc jsme jely na pohotovost, protože jí předloktí silně pálilo a oteklo. Zprávu z pohotovosti obdrží policie. Rozhodně to budeme nadále řešit! Tohle se stávat nemůže za žádných okolností.


Požadované řešení

Prošetření události a měl by být viník náležitě potrestán za psychickou i fyzickou újmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 15:09, před rokem

S žádostí o odškodnění je třeba se obrátit písemně na společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s., která by měla celou situaci prošetřit. Spotřebiteli doporučujeme
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...).

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnost je tedy nutné směřovat přímo ke společnosti a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.