Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 24.5.2023 jsme nastupovaly do autobusu číslo 15 s číslem SPZ: *** u nemocnice ve 22:17. Začalo to tím, že Vás řidič autobusu na nás začal křičet, ať si okamžitě vystoupíme z autobusu, protože ho ruší náš hlasitý smích. My jsme samozřejmě nevystoupili, protože nám přišlo neoprávněně vyhodit nás za smích. Když už jsme byly poblíž zastávky, kde jsme chtěly vystupovat a už tam nikdo jiný nebyl a viděl, že už se zvedáme, začal kličkovat a zrychlovat. V tom jsem použila vulgární výraz a on schválně sešlápnul brzdu před zatáčkou, i když žádné auto v okolí nebylo. Kamarádka to naštěstí ustála, ale já a moje matka, i když jsme se držely, přesto jsme upadly na zem. Já jsem padla na záda a máma padla na záda a poranila si předloktí. Ještě tu noc jsme jely na pohotovost, protože jí předloktí silně pálilo a oteklo. Zprávu z pohotovosti obdrží policie. Rozhodně to budeme nadále řešit! Tohle se stávat nemůže za žádných okolností.
Prošetření události a měl by být viník náležitě potrestán za psychickou i fyzickou újmu.
|
Tweet |
S žádostí o odškodnění je třeba se obrátit písemně na společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s., která by měla celou situaci prošetřit. Spotřebiteli doporučujeme
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...).
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnost je tedy nutné směřovat přímo ke společnosti a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.