Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už několikrát nečekal spoj mezi Poříčany a Sadskou... I když jde jen o jednu minutu neustále kůli tomuhle chodíme pozdě do práce... Čeká nás tu více prosím nešlo by aby aspoň spoj v Poříčanech čekal aspoň 5 minut aby jsme všichni stíhali spoj má Sadskou??? Moc děkuji s pozdravem Kinterová
Prosím aby spoj v Poříčanech čekal aspoň 5min. Na spoj s Kolína do Sadské. Moc děkuji a přeji příjemný den.
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.