Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den
Nemožnost odeslat .platbu -,sms se nepříjímají platby přicházejí zpět.platby . operátorka potvrdí účet,když už se dovoláte a nic, platba přijde zpět a ještě si dovolujete uložit pokutu.Dodávka byla poštou.Ani z jiného účtu platba neodešla.
Neobjednávám další zboží.
Chcete uhradit 449,-Kč na f.č.***.Jiné zboži jsem něměla.Ještě na mě zkoušíte něco na číslo ***.
Eva Grundmannová ***
Při správném vašem přístupu a dohledatelnosti nebudou ani vaši klienti naštvaní.
Slušně prosím o nápravu.
Nechci dluhy ani jiné zboží
Grundmannová Eva ***
zboží holící strojek +břity
Nemožnost odeslat .platbu -,sms se nepříjímají platby přicházejí zpět.platby . operátorka potvrdí účet,když už se dovoláte a nic, platba přijde zpět a ještě si dovolujete uložit pokutu.Dodávka byla poštou.Ani z jiného účtu platba neodešla.
Neobjednávám další zboží.
Chcete uhradit 449,-Kč na f.č.***.Jiné zboži jsem něměla.Ještě na mě zkoušíte něco na číslo ***.
Eva Grundmannová ***
Při správném vašem přístupu a dohledatelnosti nebudou ani vaši klienti naštvaní.
Slušně prosím o nápravu.
Nechci dluhy ani jiné zboží
Grundmannová Eva ***
|
Tweet |
Dle občanského zákoníku dlužník není za své prodlení odpovědný, pokud nemůže plnit v důsledku prodlení věřitele. Věřitel je v prodlení, nepřijal-li řádně nabídnuté plnění nebo neposkytl-li dlužníku součinnost potřebnou ke splnění dluhu (např. poskytnutí platebních údajů).
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 a upozornit společnost na vzniklou situaci.
V poslední době se však setkáváme s větším počtem stížností směřující ke společnosti Stander ohledně neobjednaného plnění. Pokud si spotřebitel tedy nic neobjednal a dorazila mu faktura za zboží, které neobdržel anebo mu dorazí samostatné zboží, bude se jednat o plnění bez objednávky. Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy preventivně odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. z.o.o. na adresu uvedenou výše.
Více informací ohledně neobjednaného plnění nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9704/dtest-neobjednane-plneni-od-spolecnosti.
K výmazu osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.