Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,kfc asi rádo přichází o zákazníky. Včera jsem si v Pardubické pobočce koupil kyblik 30 stripsu a takové zklamání jsem tedy u kfc ještě nezažil. Několik týdnu zpátky byly stripsy Cca i 10cm veliké ale dnes většina jen 3cm veliké. Kyblik jsem si neobjednaval poprvé ale dnes byl ani ne do půlky plný. Neskutečné jak zmensujete porce. Když už tedy nedavate váhově stejně tak by ste si měly uvědomit ze vám tímto stylem budou zákazníci odcházet velice nespokojení. Dostat strips který nemá ani 3cm a počítat ho jako jeden kus je tak troufalé. Rad bych od vedení společnosti věděl jestli jste úmyslně začaly dělat takovéto směšné ministripsy nebo jestli jsem dostal už po třetí nějaké zbytky. Zatím jsem tak zklamaný ze pokud se to stalo úmyslně tak to byl pro mě a mou rodinu poslední nákup u kfc. Děkuji za odpověď.
100%nahrada by nebyla špatná. Kdyby normálních stripsu tak by to bylo také fajn.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.