Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67315Miniaturní stripsy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2023, před rokem

Tomáš Kou

Znění stížnosti

Dobrý den,kfc asi rádo přichází o zákazníky. Včera jsem si v Pardubické pobočce koupil kyblik 30 stripsu a takové zklamání jsem tedy u kfc ještě nezažil. Několik týdnu zpátky byly stripsy Cca i 10cm veliké ale dnes většina jen 3cm veliké. Kyblik jsem si neobjednaval poprvé ale dnes byl ani ne do půlky plný. Neskutečné jak zmensujete porce. Když už tedy nedavate váhově stejně tak by ste si měly uvědomit ze vám tímto stylem budou zákazníci odcházet velice nespokojení. Dostat strips který nemá ani 3cm a počítat ho jako jeden kus je tak troufalé. Rad bych od vedení společnosti věděl jestli jste úmyslně začaly dělat takovéto směšné ministripsy nebo jestli jsem dostal už po třetí nějaké zbytky. Zatím jsem tak zklamaný ze pokud se to stalo úmyslně tak to byl pro mě a mou rodinu poslední nákup u kfc. Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

100%nahrada by nebyla špatná. Kdyby normálních stripsu tak by to bylo také fajn.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2023 12:34, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 15:51, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2023 11:32, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.