Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#67317Dobry den jsem zpevak bohus matus a nekdo si privladtnil moje telefono cislo bez mejo souhladu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2023, před rokem

Bohumil Matus

Znění stížnosti

Moje telefoni cislo si pani pripsala jako family tarif bez meho souhladu dale cekam jiz 14 dni ja zmeneno modemu po stehovani dekuji bohus matus


Požadované řešení

Odskodneni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2023 14:02, před rokem

Bez souhlasu spotřebitele by nemělo dojít k zahrnutí telefonního čísla do tarifu. Pokud se tak stalo, je vhodné o této skutečnosti informovat společnost a žádat zrušení služby pro dané telefonní číslo.

Společnost je možné kontaktovat například na telefonním čísle 800 02 02 02.

Modem by měl být změněn v dohodnuté době. Záleží tedy, na čem se spotřebitel se společností dohodl.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2023 15:23, před rokem

Dobrý den,

není možné, aby došlo bez dalšího ověření a identifikace k převodu služby z jedné osoby na jinou. Standardně je k tomuto procesu nutná přítomnost obou účastníků (stávajícího i nového) na prodejně O2, kde se podepisují dokumenty potřebné k převodu.
Uvedené číslo evidujeme pod jedním majitelem již od roku 2020. Zkontrolujte, zdali jste nám uvedl správné číslo a pokud ano, pak pro ověření požádáme i o doplnění data narození do sekce neveřejných referenčních údajů, případně na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost.

S pozdravem

Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 13:55, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 18:23, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.