Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Moje telefoni cislo si pani pripsala jako family tarif bez meho souhladu dale cekam jiz 14 dni ja zmeneno modemu po stehovani dekuji bohus matus
Odskodneni
|
Tweet |
Bez souhlasu spotřebitele by nemělo dojít k zahrnutí telefonního čísla do tarifu. Pokud se tak stalo, je vhodné o této skutečnosti informovat společnost a žádat zrušení služby pro dané telefonní číslo.
Společnost je možné kontaktovat například na telefonním čísle 800 02 02 02.
Modem by měl být změněn v dohodnuté době. Záleží tedy, na čem se spotřebitel se společností dohodl.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
není možné, aby došlo bez dalšího ověření a identifikace k převodu služby z jedné osoby na jinou. Standardně je k tomuto procesu nutná přítomnost obou účastníků (stávajícího i nového) na prodejně O2, kde se podepisují dokumenty potřebné k převodu.
Uvedené číslo evidujeme pod jedním majitelem již od roku 2020. Zkontrolujte, zdali jste nám uvedl správné číslo a pokud ano, pak pro ověření požádáme i o doplnění data narození do sekce neveřejných referenčních údajů, případně na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.