Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#67318Ztracený balík

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2023, před rokem

Tomáš Rotter

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na vás s mým problémem ohledně reklamace u přepravce Zásilkovna. Dne 10.5.2023 jsem poslal balík v hodnotě 1165,-. Balík byl řádně vyzvednut přepravcem, ale během cesty se ,,ztratil".
Po mém vlastním dotazu, kde balík je, mi bylo řečeno, že se ztratil. Vyplnil jsem tedy reklamaci. Ta byla uznána, ale jen na základní pojištění balíku. S tím nesouhlasím.
V příloze zasílám veškerou komunikaci.


Požadované řešení

Zaplacení ztraceného balíku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2023 14:55, před rokem

Dle bodu 3 podmínek společnosti Zásilkovna s.r.o. (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-06-2023.pdf) platí, že je odesílatel povinen uvést úplné a srozumitelné údaje mimo jiné i o zásilce. Odesílatel může udat v Aplikaci hodnotu Zásilky (služba „Udaná hodnota“), a to až do výše 5.000,- Kč, jestliže je místem doručení výdejní místo nebo Z-BOX. Škoda na zásilce je následně nahrazena úhradou částky odpovídající Udané hodnotě. V případě, kdy Udaná hodnota zásilky není určena, považuje se za hodnotu Zásilky částka 300,- Kč.

Jestliže však spotřebitel prokáže, že se se jednalo o balík v hodnotě 1165,- Kč, měla by mu společnost tuto hodnotu uhradit.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2023 15:01, před rokem

Dobrý den, pane Rottere, zásilky jsou automaticky pojištěny na 300 korun. Pokud posíláte hodnotnější zboží, doporučujeme si připlatit za pojištění, aby v případě, že k něčemu takovému dojde, došlo k vyplacení adekvátní částky. V tomto případě, pokud zásilka nebyla pojištěna, nelze vyplatit vyšší částku než 300. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2023 22:35, před rokem


Tomáš Rotter

Hodnotu balíku jsem společnosti prokázal. Ta ovšem pouze vyplatila paušální částku 300,- a na můj nesouhlas nebere zřetel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 12:40, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Jak uvádíme výše, domníváme se, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla uhradit tuto hodnotu. Pokud není možná dohoda mezi stranami, doporučujeme spotřebiteli obrátit se na ČTÚ pro mimosoudní řešení sporu (viz výše).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.6.2023 12:46, před rokem


Tomáš Rotter

ČTÚ žádost zamítl. Věc budu řešit soudně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2023 11:53, před rokem

Pane Rottere, jak jsem psala výše, v případě, že posíláte hodnotnější zboží, je potřeba uvést reálnou hodnotu zásilky, aby v případě, že dojde k jejímu poškození nebo ztrátě, mohla být vyplacena adekvátní částka. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 15:43, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.8.2023 15:48, před rokem


Tomáš Rotter

Zásilkovna se odmítá o náhradě bavit i přes jasné prokázání hodnoty balíku a ztráty z jejich strany. Všem doporučuji využívat služby jiných společností, které kryjí a neschovávají se při jejich pochybení. Touto společností už nikdy nic.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2023 15:10, před rokem

Dobrý den, pane Rottere, jak jsme vás již informovali v předchozí komunikaci, vaše reklamace byla uznána a následně vám byla vyplacena částka ve výši 300 Kč, jelikož je takto nastavena základní hodnota zásilky. Jedná se o standardní postup v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf), s nimiž souhlasíte v moment, kdy nám předáte zásilku do přepravy. V případě, že je hodnota zásilky vyšší než uvedených 300 Kč, doporučujeme ji pojistit dle aktuálního ceníku (https://files.packeta.com/web/files/Mezi_nami_kompletni_cenik.pdf). Pakliže zásilku pojistíte, bude vám vyplacena adekvátní částka, pokud dojde ke ztrátě či poškození. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 19:31, před rokem

Vzhledem k vyjádření společnosti ohledně jejího neměnného stanoviska k reklamaci a náhradě za ztracenou zásilku stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.