Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#67321Kvalita másla Pilos

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2023, před rokem

Pavla Zaňková

Znění stížnosti

Dobrý den, Lidl - sice cenu za máslo Pilos opět snížili, ale i jeho kvalitu.. nové alobalové balení a v tom úplně jiné máslo, samá voda, neroztírá se, špatně se s tím pracuje a chuťově už také mimo mísu.
Doposud jsme nikde žádné jiné máslo nekupovali, jeho kvalita byla špičková, ale v tuto chvíli jste klesli hodně hluboko.
Ceny navenek snížíte, ale i jeho gramáž, tedy výsledek..? Lidl pořád vydělává a chová se jako ti ostatní v tomto řetězci.


Požadované řešení

Vrátit technologický proces výroby a surovin pro výrobu Másla Pilos zpět!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2023 15:45, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je možné ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, měl by nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (SZPI), která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/. Formulář pro podání podnětu je dostupný zde: https://www.szpi.gov.cz/writeInspection.aspx.

Naše společnost se zabývá i testováním produktů, přičemž v roce 2022 jsme prováděli test másel, mezi kterými se i objevilo Máslo značky Pilos. Jestliže má spotřebitel zájem, může si daný test zakoupit zde: https://www.dtest.cz/clanek-9325/test-masla-2022.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2023 08:20, před rokem

Dobrý den, paní Zaňková, mrzí nás, že jste s kvalitou výrobku nebyla spokojena. My zde na dTestu nemáme možnost Váš požadavek prověřit. Doporučujeme Vám Váš podnět zaslat prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách společnosti, či využít telefonického kontaktu 210 023 400. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 13:56, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 18:29, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.