Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, Lidl - sice cenu za máslo Pilos opět snížili, ale i jeho kvalitu.. nové alobalové balení a v tom úplně jiné máslo, samá voda, neroztírá se, špatně se s tím pracuje a chuťově už také mimo mísu.
Doposud jsme nikde žádné jiné máslo nekupovali, jeho kvalita byla špičková, ale v tuto chvíli jste klesli hodně hluboko.
Ceny navenek snížíte, ale i jeho gramáž, tedy výsledek..? Lidl pořád vydělává a chová se jako ti ostatní v tomto řetězci.
Vrátit technologický proces výroby a surovin pro výrobu Másla Pilos zpět!!!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je možné ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, měl by nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (SZPI), která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/. Formulář pro podání podnětu je dostupný zde: https://www.szpi.gov.cz/writeInspection.aspx.
Naše společnost se zabývá i testováním produktů, přičemž v roce 2022 jsme prováděli test másel, mezi kterými se i objevilo Máslo značky Pilos. Jestliže má spotřebitel zájem, může si daný test zakoupit zde: https://www.dtest.cz/clanek-9325/test-masla-2022.
Dobrý den, paní Zaňková, mrzí nás, že jste s kvalitou výrobku nebyla spokojena. My zde na dTestu nemáme možnost Váš požadavek prověřit. Doporučujeme Vám Váš podnět zaslat prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách společnosti, či využít telefonického kontaktu 210 023 400. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.