Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67333Nedodání předplatného novin MF DNES včas, neřešení ze strany dodavatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2023, před rokem

Jindřiška Zoubková

Znění stížnosti

Opakované nedoručování NOVIN MR DNES, neřešeno vydavatelem opakovaně,špatný distributor. Moje maminka je předplatitelem novin mnoho let. Opakovaně se snaží řešit pozdní dodávábí novin do poštovní schránky. V poslední době tato služba opětovně selhává. Už nevěříme, žeŽádám o nápravu, jinak další předplatné už nehradíme.
Daniel Zoubek


Produkt

MF DNES_ NOVINY distribuce předplatného


Požadované řešení

Změna distributora, dodábí včas do 7:30


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2023 21:06, před rokem

Nedoručí-li vydavatel noviny řádně a včas, má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.