Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakované nedoručování NOVIN MR DNES, neřešeno vydavatelem opakovaně,špatný distributor. Moje maminka je předplatitelem novin mnoho let. Opakovaně se snaží řešit pozdní dodávábí novin do poštovní schránky. V poslední době tato služba opětovně selhává. Už nevěříme, žeŽádám o nápravu, jinak další předplatné už nehradíme.
Daniel Zoubek
MF DNES_ NOVINY distribuce předplatného
Změna distributora, dodábí včas do 7:30
|
Tweet |
Nedoručí-li vydavatel noviny řádně a včas, má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.