Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Lidl propagoval že prodává držáky na mobil. Šel sem do obchodu v Sokolově a tam jej neměli ani o něm nevěděli.
Navrhuji zlepšit formulář pro zasilani priloh
Sankce
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta.
U neakčního zboží obecně však platí, že zásobování je interní záležitostí společnosti, která by ale měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Pravaku, Vámi poptávaný držák na jízdní kolo bude v nabídce od 2.6. 2023 v našich prodejnách. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.
Pokud jde o vyjádření lidlu odpověď není k věci. Nejde o držák na kolo. Viz příloha.
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na upřesnění spotřebitele.
Dobrý den, pane Pravaku, dle Vašeho souboru jsme nalezly uvedený výrobek, který byl nabízen v našem e-shopu: https://www.lidl.cz/p/popsockets-drzak-telefonu-popgrip/p100360563. Na prodejnách není stejné zboží, jako na našem e-shopu. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: zlepsit informovanost zakazniku ze strany prodejce