Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#67339Nedoručený dopis posílaný doporučeně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2023, před rokem

IVO STAVINOHA

Znění stížnosti

dne 27.3.2023 jsem posilal dopor dopis do Prahy adresat byl VZP pojištovna bohužel se ze zasilane adresy odstěhovala a tak se dopis poslal z Prahy zpět28.3 do Brna pote jsem měl UDAJNĚ byt doručovatelkou nezastižen doma a tak se dopis uložil na ukladaci postu v Brně .. problem je že v dpise byla vypověd smlouvy z povinneho ručeni VZP ..netušil jsem že smlouva na adresu VZP nedošla a uzavřel jsem pojisteni vozu jinde ted mi přislo vyjadřeni o zaplaceni noveho resp pokračujiciho pojištěni a trvaji na zaplaceni . Ovšem ja uz ho mam zaplacene u jineh pojistovny kde to bylo vyhodnejsi ..... jsem starobni duchodce nikam nechodim ani nejezdim a VELMI často se stavalo že jsem našel obsilku na poštu že nejsem doma ...asi3x jsem to byl řešit na Depu Lesna kam mě poslali z posty Zemědelska kam patrime ale NIKDY se nic nezměnilo ... dnes jsem byl opet reklamovat zasilku na poste Zemědelska kde mi řekli že doručovatelka pochybila a opet odeslali na Lesnou ... tam mi řekl pan na reklamacich že at dokaži že mi doručovatelka obsilku do schranky opravdu nehodila a že mi nemuže jinak pomoc pry at si zavolam do Ostravy kamsi na ředitelstvi ...Problem je že když nezaplatim pojistku naskakuji penale za nezapl pojistne u VZP pojistovna takže mam platit jedno auto dvakrat povinne ruceni ..je mi 68 let a maily a web stranky ktere mi doporučoval na Lesne neumim . musim požadat sousedy nebo dceru ktra bydli v Jihlave a sem jezdi obcas .. Jsem velmi rozčarovan reakci pošty protože jsem zaplatil dopis 62 kc ten nedošel a ještě jsem osočovan že jsem nebyl doma atd..



STAVINOHA IVO BRNO


Požadované řešení

Ja bych uvital kdybyste VY měli řešeni aby se situace již neopakovala a jestli mi naučtuji novou smlouvu kterou nepotřebuji co teda dal už ted mě stalo dost peněz telefonvani ježděni po poštach v Brně a jestě platit 3 mesice povin ruceni cca 700 kč jsem duchodce s 11800 duchodem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2023 17:18, před rokem

Spotřebiteli doporučujeme se se vzniklou situací obrátit na Všeobecnou zdravotní pojišťovnu na tel. čísle: 952 222 222 (v pracovní dny 8 - 18 hod.), která by mohla spotřebiteli umožnit smlouvu vypovědět, i když již uplynula lhůta pro její vypovězení.

Jestliže však spotřebitel výpověď zaslal na jinou adresu, s nejvyšší pravděpodobností k ní společnost nebude muset přihlížet. Spotřebitel by v takovém případě byl povinen hradit pojistné i nadále.

K České poště s.p.:
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnikatel se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.