Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Právě před 5 minutami mi volal kdosi z telefonního čísla +420 720720 128. Představil se jako zástupce společnosti O2 která mi prodává jejich služby co se telefonního spojení týče, internetový servis a TV O2.
Dotyčný volající mne požádal o mé rodné číslo za lomítkem, s čímž nejsem úplně spokojen. Co horší se stalo je, že dotyčný volající mne oznámil zpomalení internetu a natož mne informoval, že mi posílá nový modem. To vše bez jakéhokoliv dotázání, zda mám o modem zájem.
Při dnešní drahotě počet klientů O2, kteří si nemohou dovolit další splátky, jenom roste. Prodávání čehokoliv způsobem, že postavím klienta před hotovou věc je nehorázné!
Nejsou
Požaduji, aby společnost O2 zavedla příslušná opatření, aby se telefonáty tohohle druhu již neopakovali.
Příslušný zaměstnanec by měl být pokárán.
|
Tweet |
Společnost musí prověřit, s kým komunikuje a zda je spotřebitel oprávněn danou věc se společností řešit. Společnost tedy může po spotřebiteli požadovat jeho osobní údaje k prověření, zároveň však lze prověřit spotřebitele i jinak (např. číslem smlouvy).
Jestliže se jedná o poskytnutí modemu v rámci již poskytnuté služby a nezahrnuje úhradu dalších částek, je jednání společnosti v pořádku. Pokud by však zaslání modemu smlouvu měnilo (spotřebitele zavazovalo k dalšímu plnění), jednalo by se o jednostrannou změnu závazku, kterou lze učinit pouze ze zákonem omezených důvodů.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
děkujeme za vaší zprávu a mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
V rámci telefonického hovoru je vždy požadováno ověření, abychom věděli, že hovoříme s oprávněnou osobou.Ověření standardně probíhá přes rodné číslo za lomítkem nebo datem narození.
Hovor rádi blíže ověříme. Doplňte nám prosím zde do neveřejných údajů nebo na e-mail info@o2guru.cz, číslo služby, kterou u nás využíváte, datum narození majitele a telefonní číslo, na které vám bylo voláno.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Typické politikaření. Na co mají argument, na to odpoví, přestože jsem to neoznačil za stěžejní problém. Podstatné zůstalo bez povšimnutí. Jasně že ano, vždyť jsem chtěl vědět, jaké kroky společnost podnikne, aby se hovory daného stylu neopakovaly. S vámi to nemá cenu … ztráta času.
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Bez doplnění poptávaných informací nemáme bohužel možnost hovor blíže prověřit. V případě, že by hovor nebyl korektní, učiníme opatření v souladu s našimi interními předpisy.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Harasující telefonát byl přijmut na telefonním čísle ***. Veškeré další informace už si dohledáte ve smlouvě na toto telefonní číslo.
Telefonní číslo uvedené spotřebitelem bylo přesunuto do referenčních údajů.
Vzhledem k tomu, že společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat a spotřebitel neuvedl veškeré potřebné údaje k prověření celé situace, bude stížnost uzavřena.